Pagina's

vrijdag 14 oktober 2011

Meidenweekend

Ik vertrek vanavond op meisjesweekend naar Gent en neem mee...
- Mijn nieuwe toilettas :) Ik maakte hem volgens dit patroon
Met toile cirée aan de binnenkant en een gewoon katoentje aan de buitenkant. 
De bijpassende handdoek kocht ik deze lente al voor Lou. 

- Voor elke vriendin die mee is (11 stuks) maakte ik een ritszakje, zoals hier reeds aangekondigd.

Het is blijkbaar een druk weekend want het is ook:
- Verwendag in de bibliotheek naar aanleiding van de Bibliotheekweek volgende week. Lou mag als bijna 2-jarige een gratis boekje afhalen :)
- Opening van de Petit Bazaar boetiek in Oudburg 13 in Gent!
- Een heuse instuif in het pas aangekochte huis van schoonzus & gezin. Nogmaals proficiat!
- Flair-shoppingdag, deze zondag in het Wijnegem-shopping center.

Mij zal je op geen van deze zien want wij genieten dit weekend van al het leuk en lekkers dat Gent te bieden heeft!

Tot zondagavond, voor een uitgebreid foto-verslag!

6 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Amai, je vriendinnen worden nogal verwend!

Die toilettas is prachtig!

Ruth zei

*jaloers* op die toilettas, geniet van je weekeinde!

elisanna zei

Veel plezier!

Heel mooie toilettas, bedankt voor de link!

JoChapeau zei

Ik weet nu al zeker dat ze blij zullen zijn met hun mooie ritstasje ! :-)

Isabelle blogt zei

Moh, ik heb gelijk dezelfde toiletzak! ;-))
Veel plezier!

inie zei

veel plezier!!
gent is de max!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...