Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Flocken + Etsy-shop!

Gisteravond maakte ik nog eens tijd om wat te flocken. Ik had een prachtig vilten schriftje gevonden bij Hema en het leek me leuk om daar iets op te flocken. Na een half uurtje precisie-knippen, flockte ik er met succes een sneeuwvlokje op. En nu het strijkijzer toch warm had kon ik zowel nog enkele rompertjes flocken :)


Sinds kort heb ik ook een eigen Etsy-winkeltje waar ik o.a. bovenstaande items in verkoop. Het leek me het geschikte kanaal om aan alle vragen van vrienden en kennissen te beantwoorden. Ik zal proberen trouw te blijven aan een 'concept': veel zwart-wit en eenvoudige prints & materialen (en misschien ook wel eens wat fluo ;) Wish me luck!

20 opmerkingen:

lielebeesje zei

Good luck! ;-)
Toffe spulletjes ... maar ik had niet anders verwacht!

inie zei

ik ben grote fan!!
supermooi!!

Guy en Dina zei

Kei goe!!! Heel veel succes!!!

Pretty cool stuff zei

Ha...ik heb deze week ook zitten rondneuzen voor een etsy winkeltje...!!Proficiat alvast met dat van jou!!!

Pretty cool stuff zei

Je hebt al schitterende dingetjes in je shop Julie!!!

Evelien zei

Gefeliciteerd met je Etsy winkeltje! Ik heb er pas geleden ook eentje geopend (threadyarknot.etsy.com) en ik vind het reuze spannend.
Je maakt erg leuke dingen! Ik heb meteen je notitieboekje aan mijn favorieten toegevoegd.
Ik zie nog wel wat puntjes voor verbetering zodat je beter met de zoekfunctie van Etsy te vinden bent. Het is natuurlijk zonde als mensen niet in jouw mooie winkeltje terecht komen :) Mocht je hulp willen hebben, dan mag je mij een mailtje sturen (eveliendb at gmail. com)

Poesie Oh Hi! zei

Heel tof gemaakt! Happy selling!

Owl.mygod! zei

Veel succes!

Jozefien zei

Jouw shopje wordt binnenkort ongetwijfeld een echte shop. Toi toi toi!

Unknown zei

Proficiat met je winkel!

emmaenmona zei

Ik vind het echt iets voor jou! Zeer mooie stijl. Veel succes!!!!

Mammabelle zei

Ik wens je heel veel koperssucces!

misSTIKsel zei

Geeliciteerd! Zo tof! Zal ook af en toe es komen 'rondneuzen'

eva maria zei

Lots of luck!!

Petits Pirates zei

Heel cool!

emmel-prutsemieke zei

wat kan jij knippen!!!
Dat t shirt met playmobilekapsel is super!!!!

Vlinderknoopje zei

Mooi gemaakt!
succes!

Vero zei

super nieuws!!! alvast veel succes!!!!!! en mooie dingen!!!

zsazsazsu zei

welkom op etsy ! Gij gaat dat goed doen !

Rianne van der Waals zei

PRACHTIG!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...