Pagina's

zondag 19 januari 2014

Angular *** give-away ***



Ik liet jullie na mijn bezoek aan de Vitrine al weten dat ik fan was geworden van het jonge Belgische merk Angular. De juwelen, o.a. gemaakt via 3D-printing, zijn tegelijk speels en stijlvol en bovendien erg origineel, my kind of thing :) Ontwerper Pieter Bostoen en ik mailden wat over en weer en het resultaat is deze geweldige give away! Afgelopen week ontving ik het pakketje met daarin de uit te delen goodies en ik had het even moeilijk om niet alles voor mezelf te houden ;) Maar omdat jullie hier steeds zo talrijk langskomen en altijd leuke commentaren nalaten gun ik het jullie net zo goed!

Wat kan je winnen? Enkele prachtige stukken uit de Washi collectie (geïnspireerd door de geometrische patronen uit de Japanse origami techniek):

* 1 paar WASHI EARRINGS in 18k verguld roestvrij staal (staafje in sterling zilver) ter waarde van 79 euro *

of

* 1 paar WASHI EARRINGS in wit plastic (staafje in sterling zilver) + 1 WASHI / RING WHITE LARGE maat medium ter waarde van 60 euro *

Hoe kan je deelnemen?
- Like de facebook pagina van Angular
- Laat een comment na op dit bericht en vergeet ook je emailadres niet te vermelden (zo kunnen we je contacteren wanneer jij de gelukkige winnaar bent en blijf je ook verder op de hoogte gehouden van alle Angular nieuwtjes!)

Deelnemen kan tot vrijdag 24 januari! 







Ps: zelf viel ik meteen voor de WASHI RING MEDIUM in verguld staal. What a beauty!

100 opmerkingen:

LisaDV zei

Ik ben de eerste en FAN! Oooh wat is dit mooi!

LisaDV zei

Ooh en... lisadevos@msn.com

BtoTheNoot zei

Op De Vitrine ook gezien.. Zooooooo mooi!
Kaartje meegenomen en subtiel op tafel gelegd in de hoop een ringetje te scoren.. Tot nu toe geen gevolg ;-)
Btothenoot@gmail.com

marliesparmentier zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marliesparmentier zei

Schitterend dat wit setje met oorringen en ring. I LIKE. marliesparmentier@hotmail.com

Tiene zei

ik doe graag mee, wat mooi, en 3d geprint, niet te geloven toch! ik ga meteen eens naar de Fb pagina kijken! mijn voorkeur gaat naar de plastic oorbellen en ring. groetjes, tineadriaens@hotmail.com

eva maria zei

Waauw waauw waauw, prachtig! goris.eva@telenet.be

Ils.e zei

Wow, prachtig!
Ik doe heel graag mee voor de vergulde oorbellen.
b.ilse3 at gmail dot com

Veronique C zei

Heel mooi! mijn e-mail: veronique.crynen@icloud.com

Liene zei

Fantastisch mooie ringen!
Zonet ontdekt dat de ontwerper een stadsgenoot is! In Kortrijk schuilt heel wat talent!👌
Liene19@msn.com

Tiene zei

Ohhh, ik was al fan van hun, mooi mooier mooist!
Ik waag absolùùt een kans!

Op goed geluk!

Unknown zei

alle hop lets give it a go!
mooooi zeg !!!

Isabeldelanghe@hotmail.com

Jenske zei

Leuk! Dat vergulde prachtig! Ik doe mee ;). Bedankt aan beiden voor de leuke give away. Loupjeblogspot@gmail.com

Unknown zei

Supermooi, ben ook helemaal fan! Ik doe graag mee !(erikaleunens@gmail.com)

eva zei

Wat ze toch allemaal kunnen tegenwoordig! Geweldig mooi.
evakegeldhof at hotmail dot com

sofie zei

Oh zo mooi, ik ben fan!
Sofie.deneve@gmail.com

Liesellove zei

Waw zo mooi :) fan :) liesellove1@gmail.com ik like de Facebookpagina als lies ds

joke op den acker zei

Me like. En die fb pagina zo meteen ook! Helemaal fan van de vergulde oorbelletjes. Nu ja de witte zijn ook top. Kan geloven dat je het moeilijk had ;-) jokeopdenacker@hotmail.com

Paspelpoes Joke zei

Wauw!! Wat een pracht van juweeltjes! 3D printing, hoe straf is dat toch!
Moeilijk om te kiezen,..., maar mijn voorkeur gaat net iets meer uit naar de 18k vergulde oorbellen!
Ik ga meteen naar hun fb pagina kijken.

Deborah zei

Wauw wat een super give-away!! Ik had angular ook al ontdekt en was meteen fan! Helaas vallen de juwelen niet echt binnen mijn studentenbudget... Dus waag ik toch even mijn kans bij deze leuke give-away :)

Het zou een echte oppepper zijn tijdens deze vermoeiende examenperiode ;)

Oh ja, mijn mail is deliensdeborah@hotmail.com

Anoniem zei

Ik heb geen facebook (jazeker, die bestaan nog), maar ik zou het nieuws in real life wel verkondigen... Zeg, ken jij die juwelen van angular ook al? Schoon he!
Carolinerollez@gmail.com

Unknown zei


wauw ... wat een super give-away!!!

ik doe heel graag mee voor de WASHI EARRINGS in wit

fijne dag!

Greet

famvdborght@telenet.be

AnneleenMeurs zei

Geweldige 3D structuur.. Leuk Design! Ik ben fan!

Hopelijk maak ik zo ook een kansje!

Anneleen Meurs

anneleenmeurs@hotmail.com

BLOG::: www.curlyredstraightblonde.com

Jace did it zei

Waw! ik had er nog niet van gehoord, even gekeken, en direct al fan!
Als ik niet win, ga ik toch als de wiedeweerga mij zo een mooie ring halen!!!
Gr
an

jacedidit@gmail.com

Barbara zei

WOW !!! Ze zijn zo mooi hé... Dat zou pas een aanwinst zijn..:-) soenen_barbara@hotmail.com

mamielou zei

Oh, ik vind die ook zo mooi! Proberen kan geen kwaad hé! :-)

mamielou zei

aja, e-mail: ilse.dekeijzer@gmail.com

natalie zei

Allemaal zo mooi! Ik was al fan en doe graag mee!

Liefs;
Natalie

natalie@latanie.be

Anoniem zei

wauw, zo mooi en puur, i like it!

Ik dacht je te zien rond Kerstmis in Ikea Gent, was zo gek dat ik je zoon herkende en dan jou via blog, maar durfde je niet aan te spreken...

katie.debruyne@telenet.be

Owl.mygod! zei

wooow keimooi :O
ik ga voor de oorringen in roestvrij staal! kimberlyespenhout@hotmail.com

sara zei

Ik ben fan!! Supermooi!! sara.staels@gmail.com

Emma en Mona zei

Kiezen is wel erg moeilijk. Ik ga nooit de deur uit zonder ring of oorringen.
x emmaenmona@gmail.com

an zei

ooo, wauw, supermooi! hebben :-)
anlaenen@hotmail.com

Anoniem zei

oh zo knap!
fany_crevecoeur@yahoo.com

MiaH zei

Ben juwelenfan en doe dus graag mee. Veel succes voor de ontwerper!

MiaH zei

Oh ja mijn emailadres : dewonderkamer@hotmail.com

Lili zei

Mooi zeg! Ik doe graag mee (aureliewelcomme at hotmail dot com)

Elien Vandenbroucke zei

Wauwie! Prachtige ringen! Altijd leuk iets nieuws te ontdekken op een maandagochtend :)

riet devogelaere zei

Héél mooi!

riet.devogelaere@gmail.com

Olapola zei

Heeeeeel mooi!!!!! Echte juweeltjes :-)

kellybosmans@hotmail.com zei

Diamonds are a girl's best friend is vanaf nu: ANGULAR is a girl's best friend!!!
Prachtig!!
kellybosmans@hotmail.com

Anoniem zei

Prachtig! (sylvie.lejour@telenet.be)

Unknown zei

super leuk! (hermans_inge@hotmail.com)

isabel vl zei

grote fan hier ! zou heel gelukkig worden van het witte setje :)) (isabel@vanloon-sleutel.be)

Sarah @ *Tadaam! zei

Very nice pieces, thanks for sharing and for this giveaway ! contact(at)tadaam.fr

Fenne zei

wow, 3D geprinte juweeltjes, ik wist niet dat dat bestond! En ze zijn nog supermooi ook.
Ik doe heel graag mee!
(fenne_4athotmail.com)

lielebeesje zei

Moest ik juwelen dragen, dan was dit helemaal mijn ding. Maar ik draag er geen. ;-) Ik ken wel iemand anders die ik héél blij zou maken hiermee!

Fien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Fien zei

Via De Invasie kwam ik Pieter Bostoen en zijn juwelen ook al tegen. Beauties! Ik twijfelde steeds om ze te kopen, maar nu ik ze kan winnen, doe ik maar al te graag een 'effortke' ;)Mijn e-mailadres: tondeleirfien@hotmail.com

Unknown zei

Supermooi!
Katrienderoeck@tvcablenet.be

Anoniem zei

Super mooi, ook ik wil graag mijn kans wagen!

okkereumers@hotmail.com

Karla zei

O ja, ik ben direct fan!
karla.vr@gmail.com

Alfonsiene zei

Oh my... Die zijn echt mooi! Met een lichte voorkeur voor de vergulde, waag ik graag mijn kans :) vandenberghenathalie at hotmail dot com

misSTIKsel zei

Ook gespot op De Vitrine en ze zijn WAW! Fan op FB en brenda.zowiezo@gmail.com

sterrenstof by Katrien zei

heel mooi (depoorter.katrien@gmail.com)

Evelyn zei

Wauw ... adembenemend mooi! ... dit zou ik met veel trots dragen!
evelyn.vertriest@telenet.be

Denies overseas zei

Wauw! Wat onwijs mooi, en wat onwijs orgineel. Ik doe heel graag mee voor de Washi earring + Washi ring. Zou een leuk verjaardagcadeautje zijn, donderdag jarig hihi. De FB heb ik geliked.

X
denisebetsema@gmail.com

Unknown zei

Wauw, zeer leuke oorbelletjes! Klein en tegelijkertijd super elegant! Ik zou er heel blij mee zijn :-).

sybrentjevanermen@gmail.com

Maude Bocher zei

Wauw! Knap! Ik doe graag mee.
Maude_1990@hotmail.com

Belle zei

ik doe mee! mooi! annabellecasier@hotmail.com xxxxxxxxx

Unknown zei

Tof merk om te ontdekken!
En leuk dat 3d printing zowel mensenlevens redt als ons ijdeltuiten bekoort!
Ik doe hoopvol mee!
Soetmin.demedts@gmail.com

klaartje zei

Wwaaaaww! Ik vind niet zo snel juwelen die ik écht mooi vind, maar deze horen er toch bij! Vooral de gouden oorbelletjes... Die facebook pagina ga ik toch eens bekijken :) Maar ondertussen doe ik graag mee met de wedstrijd!

Klaartje ( klaartjeoptroodt@hotmail.com )

dezusjes zei

Geweldig schoon! Fan op fb en hier een reactie check! Nu nog winnen... Hendrikje.jeandarme@gmail.com

Mirella zei

Altijd op zoek naar toffe, originele juweeltjes om de outfit af te maken ... Leuke creaties. Ik doe mee !
mirella.vanhuffel@telenet.be

Unknown zei

Prachtig. Ik waag een kans...

julie.duchateau1@gmail.com

Anoniem zei

Schitterende juwelen, ben direct fan geworden op facebook.
gretafr@hotmail.com

inie zei

supermooi!! Dat zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn voor mezelf zo'n dagje voor mijn verjaardag! Duimen maar!!
inedevis@hotmail.com

Vero zei

ooooooh ik doe natuurlijk ook graag mee want hij maakt zalige juwelen!!

Nancy zei

Fan 575 vindt deze juweeltjes hip, fashionable, uniek maar vooral sssssssupercalifragilisticexpialidocious mooi !! I love it !

Groetjes!
Nancy
nan.to@telenet.be

Veerle PL zei

Precies wel de moeite, ik ga zeker het merk eens checken. daarnaast voor mij de WASHI EARRINGS in verguld roestvrij staal alstublieft :)

Louise D zei

Love de juwelen in roestvrij staal! louise_derre@hotmail.com

Anoniem zei

supermooi design !
ben fan, en waag graag mijn kans ..

mertens.leen@hotmail.com

Lena zei

Maar zo mooi zeg! Ik ben ab-so-luut fan en waag dan ook graag mijn kans: lkma78@hotmail.com
groetjes,
Lena

Tinne en Anthony zei

Wie weet, misschien dat ik toch ooit iets win... (Wat fantastisch zou zijn!)

Tinne en Anthony zei

Bovenstaande reactie is van tinneke.degraeuwe[at]gmail.com

Anoniem zei

een hele mooie wedstrijd zou mijn vriendin er heel veel plezier mee kunnen doen mailadres basant2@hotmail.com

Evy Van Hoeck zei

Super mooi! Ik doe zéér graag mee :)!
evy.vanhoeck@telenet.be

Ellen zei

Echt geweldig mooi!Ik had nog niet van ze gehoord, goede tip. En ik hoop natuurlijk heeeeel hard dat ik iets win!

Anoniem zei

Wel nu heb ik het juweel gevonden waar ik al even naar op zoek was! Echte klasse...
sissermans@hotmail.com

emmel-prutsemieke zei

uniek. Love 3D printing
emmelluna@hotmail.com

annesmits@gmail.com zei

Leuke give away Julie! & Angular! 3D geprinte oorbellen die perfect bij mijn geprinte vogeltjesketting passen!

Evi VdBrande zei

Moooooi!
evivandenbrande@hotmail.com

Barbara zei

Super mooi! ik ben normaal gesproken niet zo voor goud maar deze zijn echt mooi! barbara.schellens@telenet.be

Unknown zei

zo speciaal! ik doe graag een poging!
chaaaartje@gmail.com

Lieke zei

Doe mij die maar: 1 paar WASHI EARRINGS in 18k verguld roestvrij staal! Erg mooi!
liekevanhoesel@gmail.com

Ann zei

Ik ben helemaal weg van die witte oorringetjes. Daarom neem ik heel graag deel aan deze give-away.
ann.duyvejonck@hotmail.com

Anoniem zei

Hi! Heb je blog net vanmorgen ontdekt, weer via je IG die ik ook vanmorgen ontdekte. Twijfelde om gelijk mee te doen met deze give-away. Niet zo netjes vind ik zelf.. Maar zo enthousiast over je blog en deze sieraden dat ik maar kansje waag.. De ring die je uit uitgekozen hebt is prachtig!
Groetjes Marloes
(marloeswolterink@live.nl)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

irresistible .. ik doe poging nummer 2 want een paar dagen geleden via Iphone lukte niet om een reactie te plaatsen.

Wat een kunstenaar die Angular !

*duim duim*
luizaioanaphotography@gmail.com

Debbie zei

Woaw.... de witte Washi Earrings zijn echt prachtig! Als ik deze draag in combinatie met een zwart kleedje, zal ik echt schitteren! Ik zou deze dan ook heel erg graag willen winnen!!:-)
Groetjes,
Debbie
(debbie_andries@hotmail.com)

Anoniem zei

Wat een eer om een Washi te kunnen dragen! Zeker als ik met trots kan zeggen.. dat is er eentje van mijn broer! ;-) fleur.bostoen@hotmail.be

Wenne zei

Allebei mooi! Maar ik kan wel wat bling gebruiken, dus ga ik graag voor de vergulde versie! :-)
summersleep@hotmail.com

Magaly zei

Prachtig en past echt perfect bij de zwart witte zomerjurk die ik vandaag kocht!
Magalyboussemaere@hotmail.com

Anoniem zei

Innovatief én enorm mooi; Hebbbeuuuh!
(alsjeblieft?) cindy_van_luyck@hotmail.com

Sarah zei

Ja, opnieuw een favoriete ontwerper erbij. En een laat verjaardagscadeautje? :-)

sarahvanesch@yahoo.com

Sarah N. zei

Oooh WAUUUUW!!!! wat een mooie collectie!
Ik waag nog snel mijn kans, de oorbelletjes zijn mijn favoriet!
fingers crossed

sarah.nelissen@gmail.com

Anoniem zei

Julieminne:

Super mooi zeg! Ik zou de vergulde roestvrije oorringen in staal wel willen ;) die ring zou ik mezelf wel cadeau doen. Waar kan je deze in het echt zien?

Julieminne@hotmail.com

Juliette zei

Hey Julie, op angular.be kan je bij 'stockists' zien welke winkels de juwelen verkopen. Groetjes!

Anoniem zei

waaaaaaaw mooi en heel origineel!! de max! ik waag men kans voor de leuke oorringen!

groetjes
veerledesnerck@pandora.be

Anoniem zei

Oohh zo mooi! Leuke give away :)
ellenpolfliet@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...