Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

Bia mara

Na een tip van collega Veerle gingen we deze middag (helaas zonder de tipgever zelf) fish & chips eten bij Bia Mara in de Rue du Marché aux Poulets in hartje Brussel. Bia mara = strak interieur, gezellige ambiance, goed concept, fish & chips zoals die (denk ik) hoort te zijn en geen afwas, voor hen dan, want de fish & chips wordt leuk geserveerd in een houten bakje. De rekening was 12 euro per persoon, drankje inbegrepen. Dit is duidelijk eentje voor het lijstje goeie Brusselse lunchadresjes!





Nog snel een selfie van collega Lisbeth, collega Els (ook wel gekend als Lielebeesje) en mezelf :)

4 opmerkingen:

Juffertje in het Groen zei

Bedankt voor de tip! Fijn om oude, bekende gezichten te zien.

Heidi zei

Check! Was een van onze recente adresjes voor vettige vrijdag :)

Louise zei

Oké, ik zeg het al sinds ik hier werk maar nu moet ik hier echt naartoe! De F&C zien er uit zoals het moet...!

eva maria zei

Dankjewel voor de tip, daar ga ik zeker een keer naartoe binnenkort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...