Pagina's

woensdag 3 december 2008

All I want for christmas...

In de veronderstelling dat Santa mee is met zijn tijd en dus internet heeft, here's my wishlist (in willekeurige volgorde) :
1. Nieuwe cd van Bart Peeters, De Hemel In Het Klad
2. A Propos Bistro [Lannoo], kookboek met alle klassieke bistro gerechten
3. Basic baking [the House of Books], ik blijf hem maar lenen in de bib en denk dat het gemakkelijker zou zijn als ik hem gewoon zelf heb
4. Roodkopje [Terra - Lannoo] van Ianka Fleerackers
5. Weg met De Soete [Lannoo], boek van de televisiereeks die ik goed vond!
6. 500 cakejes [Veltman], voor al die regenachtige zondagen in 2009...
7. Zwaar verliefd [the House of Books], chiclit van Chantal Van Gastal
8. Emporio Armani for her, mijn favoriete geurtje
9. DKNY, mijn favoriete geurtje na (8.)
10. Only By The Night, laatste cd van Kings Of Leon, is zo goed dat de mp3 versie niet volstaat, ik wil hem in mn auto kunnen afspelen!
11. Nieuw SMS bericht [the House of Books], chiclit van Paige Toon

Ps : Aan de persoon die mijn naam getrokken bij de loting van de kerstkadootjes, gelieve goed af te spreken met de Kerstman himself, om dubbele verrassingen te vermijden :)

3 opmerkingen:

Renato zei

Ik denk niet dat dit allemaal door jullie nauwe schouwtje kan hoor!
Maar ik zal mijn best doen!
Santa Claus!

Juliette zei

De Sint heeft net nummer 10 van op mijn lijstje gebracht, dus gelieve te schrappen ;)

Juliette zei

En ook nummer 9 werd vandaag door de Sint gebracht! Ik ben duidelijk braaf geweest dit jaar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...