Pagina's

zondag 22 juli 2012

Fluo, deel 2

Je kon hier al zien dat ik wel fan ben van de fluo-trend. Vandaag probeerde ik een eenvoudig diy-project. Terwijl Lou zich in zijn zwembadje in de tuin uitleefde pimpte ik enkele armbanden.
Wat heb je nodig: enkele armbanden (bij voorkeur verschillende formaten) + fluowol.
Moeilijk is het niet, maar voor een mooi resultaat moet je de wol goed aanspannen en minimum 2 lagen coveren.  

Leuk om iets wit of grijs op te vrolijken of gewoon rond dat mollige peuter-armpje :)

4 opmerkingen:

Jozefien zei

Da's écht mooi! Merci voor de tip, ik was al even op zoek naar een goeie manier om fluoaccentjes te dragen zonder over the top te gaan. Een armband is inderdaad een goed plan. Nog tips :-)? Jij hebt daar wel een goeie neus voor hé.

Sweet Sienna Hope zei

Dit is weer iets erg leuks en niet moeilijk. Bedankt!!

Renato zei

Héél leuk en flashy!!!

Unknown zei

superleuk gedaan!
Ik volg je nu met GFC

http://curls-and-bags.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...