Pagina's

dinsdag 20 november 2012

flow winterboek

Toen we afgelopen weekend al wat sint- & kerstaankopen deden (ik begin daar graag vroeg aan), verwende ik mezelf met het flow winterboek, de brieven en kaarten special. Ik voelde het precies al aankomen want ondertussen zit ik al 2 dagen tussen de papieren zakdoeken en warme melkjes ziek te wezen. En zo heb ik mijn winterboek al 3x uitgelezen... 

In deze special is de verhouding artikels/extra goodies, andersom, dus véél goodies maar toch ook een aantal leuke artikels, die allen iets te maken hebben met brieven of kaartjes, heel inspirerend! 

En dus lekker veel extra's, zoals een verjaardagskalender, een adressenboekje, postkaartjes, stickers, ...


Ik hoop tegen morgen wat beter te zijn want 's avonds ben ik ingeschreven voor de workshop Creaties in beeld bij Quartier Bricolé. Een workshop waarbij niemand minder dan Elza D. en Ann Vertriest van Photo-copy tips geven bij hoe je creaties goed in beeld brengt. Ik kijk er al een tijdje naar uit!

10 opmerkingen:

Pretty cool stuff zei

Och wat had ik die workshop ook graag gevolgd!!! Heb direct egkeken maar helaas VOLZET, de djuuuuuuuuu!!!!
Beterschap!!!

SophieSweetVintage zei

Wat ziet dat er allemaal superleuk uit! Die ga ik eens opsnorren in de winkel :)
Hoop dat je je alweer wat beter bent gaan voelen. Hou je taai!

Oon zei

Veel beterschap! Ik hoop dat je er toch kunt bij zijn, morgen, want dat is vast en zeker de moeite.

lielebeesje zei

Oh, die heb ik zaterdag ook in mijn handen gehad! Heb getwijfeld en 'm toch maar teruggelegd.
Veel beterschap!

Owl.mygod! zei

Alvast veel beterschap! En de Flow heb ik vandaag ook weer vast gehad en toch maar terug gezet. Ik denk dat ik het de volgende keer niet zal weerstaan :p

Vero zei

ooh hij is al uit!! veel beterschap en hopelijk kan je gaan!! steek je vol met medicatie ;-)

Guy en Dina zei

Ik vond jouw foto's nu al steeds zo schoon ;-) Hopelijk heb je veel plezier morgen...Veel beterschap!

Poesie Oh Hi! zei

Ja, het Flow Winterboek is echt super leuk! Ben alleen (gelukkig!) niet ziek dus ik doe er iets langer over :) Beterschap!

Urwiskowo zei

Tof idee, zalig uitgevoerd!

John zei



Alvast veel beterschap! En de Flow heb ik vandaag ook weer vast gehad en toch maar terug gezet. Ik denk dat ik het de volgende keer niet zal weerstaan :p هوروش بند

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...