Pagina's

zondag 1 mei 2011

Amsterdam

Donderdag trokken we voor 1 nachtje naar Amsterdam. We reden vanuit Blankenberge met de auto naar Breskens, namen daar de overzetboot naar Vlissingen, waar de we op de trein sprongen naar Amsterdam. We logeerden er in het Backstage Hotel (gezien bij Elza D.) nabij het Leidse plein en genoten van de stilte voor de storm (Koninginnedag op zaterdag). 
Een kort foto-verslagje van onze 24 uur bij de Noorderburen.


Stijn bij de 'muur'.

Ik grijp elke kans om een Starbucks frappuccino te drinken!

Bagel & cupcake adresje in de 9 straatjes, wat mij betreft de gezelligste wijk van Amsterdam!

Fietsen gehuurd bij Mike's Bike Tours! Zwarte beachcruisers met terugtraprem (grrr!), slechts 8 euro voor 4u fietsplezier!


We fietsten gans het Vondelpark af...


... en stopten ook eventjes aan het Museumplein.


Leuk knopenwinkeltje!

Op de plantenmarkt, 50 tulpen voor 8 euro!!

Nog enkele shop-tips:
- de H&M op de Dam, de enige H&M in Nederland waar de Home collectie te koop is!
- de Bijenkorf, eveneens op de Dam, bij regenweer zou ik hier gerust een halve dag kunnen in rondlopen!
- de Paul Frank store in de Hartenstraat 23 (in de 9 straatjes)

3 opmerkingen:

Nele84 zei

Oh, amsterdam is echt tof he! Ik zou tussen kerst en nieuw gaan, maar door de sneeuw moeten annuleren :-(. Misschien deze zomer toch maar eens doen, want als ik uw foto's zie, heb ik zin om nu al te vertrekken :-)!

.tonBouton. zei

Heerlijk... De overzetboot in Breskens lijkt me al echt vakantie!

Voor dat knopenwinkeltje heb ik ook gestaan, in de gietende regen, maar het was dicht...Zeg me dat ik niets gemist heb :)

Juliette zei

@ .tonBouton.: 't was ook dicht!! heb ook staan kwijlen aan de etalage... maar zo hebben we een reden om nog eens terug te gaan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...