Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

* * * GIVE-AWAY * * *

Eigenlijk was ik van plan om een give away te doen aan 100 volgers, maar plots stond de teller op 105. Beetje vijgen na Pasen vond ik toen. Ondertussen ontving ik in recente reacties al wat hints...
... dus hier is ie dan: de give-away "de luxe" :)

Het prijzenpakket = een toile cirée zakje (groot formaat) + een ritszakje (print naar keuze) + een sleutelhanger "Elvis" (tutorial volgt) + een fluo oranje flock brilletje + een zwart flock snorretje + een diy inpak-setje.

U hoeft niet te delen of te volgen (al zou 200 wel mooi staan ;) enkel een reactie laten voor 30 augustus 18u00.
Good luck!

125 opmerkingen:

BtoTheNoot zei

Jaaaaaaa! En heeft de eerste gewonnen? ;-)

mamakers zei

Als jij met mijn give-away meedoet, doe ik uiteraard ook mee met die van jou hé!! ;-)

Anoniem zei

ik zou graag hebben.. take away....
groetjes
Vicky

Jozefien zei

Heel dat pakket? Wauw! Tuurlijk doe ik graag mee :-)!

Inge zei

Amaai, da's keischoon allemaal! Zo tof! Ik ben al een tijdje volger en lees je berichtjes telkens met veel plezier. Ik doe dan ook heel graag mee en wens je nog veel nieuwe volgers toe ;)

Groetjes,
inge

MiaH zei

Alleen al voor die Elvis.....

Anoniem zei

weeral zeer mooi & creatief! chapeau!

Elise zei

Het feit dat ik 9000 km ver woon, je al veel te lang niet heb gezien, enorm van je hou en je in de video hebt gezegd dat je veeleer pakketjes ging sturen....maakt mij de winnaar....ly

Kaya J.B.F. Vitte 16B
Kralendijk
Bonaire
Nederlandse Antillen

Unknown zei

supermooi pakketje! zo'n leuke dingetjes, zou er zelf nooit kunnen opkomen! hopelijk win ik het :np-)

Juliette zei

Lol Elise :) Jouw gepersonaliseerd pakketje komt eraan, ik mail je nog! xxxxx

MaMarleen zei

super de luxe give away zou ik zelfs durven zeggen! Ik word graag volger! Dus weer een stapje dichterbij de 200

Leen zei

Waauw!!! Ik doe ook graag mee.

Anoniem zei

Wauw, zo'n mooie spulletjes! Ik doe graag mee, wie weet :)

Anoniem zei

Ik, ik, ik!!! :)
xxx Jana

Anoniem zei

Wauw!!! Die sleutelhanger, das wat voor mijn oudste zoon, en die snor/bril, stoer voor de jongste! Maar dat toile ciree zakje is echt de max! Ik doe heel graag mee!

Te gek, te veel;-)

Groetjes, Bianca

misSTIKsel zei

Ben superfan dus doe heel graag mee! Nog veel succes!

Liesbet Rombaut zei

Leuk, ik doe graag mee!

Isolde zei

Ooh, voor zo'n mooie spulletjes doe ik ook graag mee!

Sylvie * zei

Miss Juliette,
loooooooove your stuff & inspiration...

pied de poule zei

waw, ik ding ongelooflijk graag mee, zo'n toffe dingen!

cassiopeia zei

give-away deluxe... love it!!
Zeer leuke spulletjes dus ik doe graag mee!

Ballétoile zei

Ooh! Ik wil ook graag meedoen! Ik volgde je al via bloglovin

JoChapeau zei

Yes, ik doe mee ... hopelijk heb ik deze keer ook weer evenveel chance !

Anoniem zei

Je bent echt een origineel dametje...Proficiat met al je leuke spulletjes en deze leuke give-away.
xAmbrex

Jules Le Chat zei

Joepie! Ik doe mee :)

Isabelle blogt zei

heel graag!

joppe zei

Ik volg jou al heel lang en lees al je berichten heel graag. Ben fan van alles wat je maakt! Winnen zou dus fantastisch zijn.

Lili zei

Wohow, ik doe zeker mee! Wat 'n prachtpakket, zeg!

Lotte zei

Jippie! misschien lukt het deze keer wel??? Proficiat met al je volgers.

SarinaD zei

Normaal doe ik niet mee aan give-aways, 'wantikwintochnooitniks', maar deze heeft te leuke spullen om niet mee te doen !

Petits Pirates zei

Yihaa! Count me in.

zsazsazsu zei

just zelf mij giveway afgesloten en ga sebiet ne winnaar uitkiezen si ... dus laat ik maar zelf ook op n'n ander ne keertje meedoen hé.

rokodil zei

Helemaal fan van dat toile cirée zakje dus ... tuurlijk doe ik mee

La fille Hella zei

Ooh super! Ik doe graag mee :)

Michèle zei

Super! Alleen al voor de Elvis en het brilletje...
Fingers crossed dan maar en proficiat met je '105e'!

Unknown zei

Mooi Mooi. Count me in. Dol op dat ritszakje en de flock tekeningen.

Anemoon zei

Super, Ik doe mee! Ik doe altijd ideetjes op van jouw blog om zelf te gebruiken.

Florence zei

Ik ben fan van alles, dus doe ook heeeeel graag mee.

Neel zei

een hele mooie give away
ik doe graag mee!

vliegen in vrijheid zei

Als ik deze give-away zie, word ik gewoon vanzelf blij! Prachtig, vooral het tasje uit toile cirée zakje vind ik geweldig. Geniet nog van de zomerzon

Paspelpoes Joke zei

Prachtige give away!! Ik doe dus maar al te graag mee.

lielebeesje zei

Hiep hiep hoera, natuurlijk doe ik mee! Ik heb nog nooit een give-away gewonnen... ;-(

Guy en Dina zei

Waaa en tellen heel trouwe volgers dubbel? ;-) Uiteraard doe ik mee!!! Zo zalig allemaal...en dedjuu hier in den Ava vind je die zwarte bolletjes dus niet (kunnen die bij u ook besteld worden?28 ;-)) Enne, ja graag laat die tutorial ook maar komen! Enjoy your day.

MamaMie zei

Wow, supercool! Ik doe mee, hoezee!

Barbara L. zei

Amai, supertof! Ik doe graag mee!
Leuke blog heb je!
Groetjes
Barbara L.

.tonBouton. zei

Dat ziet er weer geweldig uit, erg origineel! Je participate avec plaisir (et pratique mon francais car j'ai 2ieme siège - ahum)

Anoniem zei

Superleuke give away!! Ik doe heel graag mee!

groetjes,
Santé
sanneke68@hotmail.com

Fien zei

Wow, dit wil ik zeker winnen! Prachtig gerief :-) Maar zoveel reacties al... (fingers crossed dus)

Ils.e zei

Wow, wat een give away!
Ik waag graag mijn kans!

Majane zei

Leuke spulletjes! Wil ik wel winnen.

Anoniem zei

Joepie, ziet er super uit!

Laura

Kimmeke zei

Kei leuk!
Met de flockfolie alleen al zou ik een leuke t-shirt voor mij dochter kunnen maken!!

Elke dag een feest! zei

Ik ben een fan... Al een tijdje... En maak ook graag kans op deze super give-away!! Fingers crossed

Unknown zei

Count me in!

Kaatje1010 zei

ohla, dit is inderdaad een deluxe give away... Ik zet een linkje op mijn blog, en hopelijk snel 200 volgers!!

Liesbeth zei

Heel mooi pakketje!

Liesbeth

PS.: ik volg via Bloglovin, dus je hebt meer volgers dan je denkt :-)

lot zei

i'm in, super give away (maar niet alleen de give away is super , ook de rest van je projecten :-)-
gr
lot

deZusjes zei

ik doe ook super graag mee! En proficiat met je volgers...

bien zei

zoooo mooooi, dit zou ik heel graag winnen

Pam zei

aah super ook een fan hier :-)
die tasje zou super makkelijk zijn voor Thailand
dus ik doe graag mee

groetjes Pam

Poesie Oh Hi! zei

Dit is echt een heel leuke give-away! Ik heb hem evengoed op mijn blog geplaatst :) Zou die flock-bril-en-snor heel goed kunnen gebruiken. Wil altijd eens gaan flocken maar het ontbreekt me nog even aan materiaal :)

klaartje zei

Hieperdepiep! en... Oooooh! Wat mooooooi!
Dat wil ik héél graag winnen! :)

inie zei

ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag meedoen!!
bedankt en doe zo voort!!

Lies(je) zei

Ooh, leuke spullen geef je weg! Dat toile ciree zakje, daar was ik al verliefd op toen je er over postte... dus i'm in!

S*fie zei

ik waag graag mijn kans, maar helaas ben ik niet de enige blijkbaar...Dus doe ik kaarsen braden, haal Jezus van stal, pluk verse bloemen voor Maria enne doe andere dingen (de zwarte kat opsluiten enzo) om toch maar te winnen. Hopelijk helpt het ;)

adelaide zei

Ja, ik doe mee :-)

Jenske zei

Pick me! Pick me! :)

variouskinds zei

Leuk! Ik doe ook mee.

Nienemie zei

Voor zo'n leuk pakketje doe ik zéker mee hoor!! Hopelijk komt mijn naam uit het potje ;-)

Marlies zei

Leuke dingen allemaal! Ik doe zeker mee!

mijnmamaheetzoet zei

super! Ik ode mee.

Maude zei

Ik waag uiteraard ook mijn kans! :)
Alweer zo creatief!

Miet zei

Graag! ik doe mee! en ik volg al een tijdje met plezier,
M

Liza zei

Oei wat leuk! Ik doe mee.

Pretty cool stuff zei

Hebben net 12 uur gereden , rechtstreeks uit Italië naar mijn pc....dus ja, ik verdien dat nu toch hé!!!!

Juliette zei

@ Katrien: zat er al mee in dat je 't ging missen daar in Italië :) Hopelijk hebben jullie een goeie reis gehad!

Marina zei

Mooi samengesteld, stijlvol zoals altijd, daar doen we graag aan mee

Alix zei

Amai heel dat pakket!? Van een give-away deluxe gesproken!
Ik doe graag mee natuurlijk :)

wannesraps zei

Ik ben juist volger geworden en ik doe graag mee met je give-away. Leuke spullekes
Maren (hoemmelke.blogspot.com)

Owl.mygod! zei

Tof pakket, ik doe graag mee!

Unknown zei

wauw! wat een fantastische give away!
toch wel een van de mooiste die ik ooit zag!
ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen op mijn blog :)

Nowelja zei

superdeluxe! ik doe héél graag mee....

Anoniem zei

Mie toe! Nog een vraagje: hoe krijg jij je flockfolie zo mooi uitgeknipt? Barbara

fien zei

Hoho! Zo mooi en zo leuk!
Ik doe zeker meeee!!
(ookal moest het niet, er wordt een linkje op mijn blog gezet en je krijgt er een volger bij!)

Sophia zei

Ooooohhh... Superleuk! Dan maar een kansje wagen zeker? ;-)

Jeannine & Jartel zei

Wow, wat een mega give-away. Ik doe graag mee. Maar eigenlijk doe ik stiekem mee voor mijn mama. Ze is fan van het eerste uur van je blog. Ze leest je blog zo graag. Dus waarom niet een kansje wagen :). Wat zou het leuk zijn moesten we winnen :)

Anne

Matilda zei

Wauw, het is inderdaad een deluxe- versie! Ik word volger en zet ook een linkje op mijn blog!!

mie zei

lieve juliette,
geweldige actie ! Wij doen mee ! de sleutelhanger zou geweldig zijn aan mijn oudste zoontje zijn boekentas en de snor is helemaal geweldig voor het body'ke van de kleinste !...en het zakje is dan echt girly..voor mama ! dikke proficiat ! wou dat ik jouw handige vingers had ! geef jij eens geen cursus ? ik kom er voor naar het zeetje ! :-) bisous

Emilie en Moïra zei

altijd leuke ideeën hier en toffe give-away! dus ik doe mee!

EMMA EN MONA zei

Zalig! Ik doe graag mee!

Eve(n) Genaaid zei

heel mooi! ik doe graag mee en maak mij toch ook volger want ben benieuwd naar de andere dingen die je maakt! en een linkje op mijn blog voor deze geweldige deluxe give-away!

Anoniem zei

Prachtige spulletjes! Ik doe mee!

Ma FienneS zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ma FienneS zei

Prachtig! Ik waag mijn kans!

Liesje zei

Proficiat met zoveel volgers (ben ook net de 100 gepasseerd, leuk hé). Ik waag ook mijn kansje!

Unknown zei

Fantastisch! Ik ben kandidaat.

aapeekevertje zei

Ook ik doe graag mee aan je give-away. Heel erg leuke dingetjes.

Frullemieke zei

Wauw, wat een leuke give-away!
Daar doe ik graag voor mee :-)

Unknown zei

Ik doe graag mee, al is het maar voor Elvis. Mijn man is al 20 jaar Elvis-fan en daar zou hij zooo blij mee zijn.

Anoniem zei

Jaja zeg, ik doe mee, zo'n mooi prijzenpakket! Graag graag heel graaaaag zelfs :-)

Caro

KRuiMeL zei

wat een mooie spullen. ik doe graag mee.

Veerle Bekaert zei

Mooi...mooi! Ik doe graag mee!

Atelier Ampersand zei

Ik waag ook mijn kans. Een beetje geluk kan er wel bij deze dagen. En proficiat met al je volgers!

Cathy zei

Volger 200 alhoewel ik al heel lang meelees..ik doe graag mee!
Supermooie spullen maak jij!

Nathalieke zei

Lijkt me wel leuk om in de brievenbus te ontvangen!

Anoniem zei

RETTEKETETTEKETET !!! voor mij graag een cadeautje van le jardin de Juliette !
Veerle

Edje zei

wat een leuke give-away!
Wij doen graag mee!

Mags zei

Joepie! Ik doe ook mee, je maakt exact wat ik zou willen maken '-)

mama in wonderland zei

Leuke giveaway. Jij bevestigt dat er ook toffe en hippe wetsvlaamse bloggers en naaisters zijn!

veeeeertje zei

Ik doe ook graag mee!!! T ziet er geweldig uit.

ljehaes zei

Wat een luxe-pakketje !! ik doe graag mee !!
en ik word ook volger, zodat je snel aan de 200 geraakt !!
Nog veel succes !!

Stefanie zei

Zo'n leuke give-away! Ik doe graag mee. Alvast bedankt voor de tutorial van de sleutelhanger.

Tantetut zei

Cool die sleutelhanger...

SophieSweetVintage zei

Zo leuk! Ik doe graag mee :)

tane trijn zei

Super! Ik ben volger!

Anoniem zei

Hierbij nog een volger er bij!


Dit is echt een super de luxe give away!!!

Ik doe dus heel graag mee :-).

CarlaK.be zei

Wauw ! ik word volger en ik doe mee!
Supermooie give -away seg.
Bij mij kan je een groot stuk retrostof winnen (maakselsCarlaK.blogspot.be)
Liefs,
CarlaK

Vink zei

Tof! Ik doe mee!

Sarah Isebaert zei

Leuke blog! Ik doe graag mee hoor!

http://sarahmamzilla.blogspot.be/

charlotte zei

Ik doe graag mee ,!

Elien Vandenbroucke zei

Zoals een slimme mens het ooit mooi zei: "Creativity is contagious. Pass it on." Dat is wat je blog bij mij te weeg brengt! Super :)

ilseh zei

Wat een leuke give-away!
Ik word volger en doe heel graag mee...
Die 200 heb je vlot gehaald, dus: op naar de 250...

eva maria zei

Oooooh, zo mooi, ik doe mee, hoor! Ik voel dat het mijn geluksweek is ... :-))

landelieke zei

Kan nog net, ik doe graag mee :-)

Vero zei

lap zeg! Hoe kan dit nu? niet gezien jammer jammer want het zijn super mooie dingen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...