Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Het leuk(st)e mamaboek

Waar was dit boek toen ik zwanger was dacht ik toen dit boek begin deze week in de brievenbus zat! Vier jaar geleden zocht ik elke boekhandel af naar leuke zwangerschaps-lectuur, maar vond enkel saaie boeken als 'Uw zwangerschap in 40 weken' of 'Zwangerschap van a tot z'... Nu, het boek dat blogster Lobke schreef is geen typisch zwangerschapsboek, maar een leuk handboek voor elke mama. Zo staan er tips in rond time-management (weekend = koken + invriezen), handleidingen om zelf te maken (labeldoekje), online tips (instagram for mummy's) én heel belangrijk, tips rond me-time! Het boek werd hier ondertussen uitgelezen (met een leuke verrassing op blz 106) en de titel kon gerust 'Het leukSTe mamaboek' zijn, well done Lobke!

Bij Isabel van mamajulesbrussels wordt deze week trouwens een leuk mamaboek weggegeven!










2 opmerkingen:

BtoTheNoot zei

Heb gene gewonnen op lobke haar blog, dus heb hem dan maar besteld.. Zeer benieuwd!!

emmaenmona zei

Ik ben ook fan. Ik had het graag gehad toen ik zwanger was, 9 jaar geleden :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...