Pagina's

donderdag 8 september 2011

COS for kids

Vandaag moest ik naar Brussel voor 't werk en ik maakte er een mini citytrip-in-eigen-land van! Die begon met een Starbucks take-away latte en cinnamon swirl (yummie!). Tijdens de lunch nam ik de metro (1x overstappen!) naar de Avenue Louise voor een reeds lang gepland bezoekje aan COS. COS is zowat het achter-nichtje van H&M en in 2009 bracht COS haar 1ste kindercollectie uit. Een iets hogere prijsklasse dan H&M (maar toch nog heel betaalbaar!), maar ook een hogere kwaliteit. De kindercollectie is vaak casual, al zitten er voor de meisjes ook heerlijke rokjes en jurkjes bij! De maatjes gaan van 2 tot 6 jaar en laat Lou nu net 2 jaar worden deze winter :)


De buit: 2 gestreepte t-shirts (waarvan 1 met duim-gaatjes :) en 2 effen grijze t-shirts,  een superzachte blauwe zachte muts met bijhorende handschoentjes (al zijn Lou zijn handjes misschien nog iets te klein?) en een stoffen ketting voor mezelf. 

In Antwerpen is er ook een COS in de Stadsfeestzaal maar daar verkopen ze bij mijn weten enkel de mannen- & vrouwencollectie.


Had ik een dochter gehad dan was ik vandaag met nog veel meer moois naar huis gekomen. Er hingen prachtige giletjes, jurkjes, broekkousen tot zelfs haarspeldjes! 


Nu moet ik wel nog eens terug voor mezelf, want heb daar o.a. nog een gezellige okergele gilet zien liggen :) 

3 opmerkingen:

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Wat een bofferd die Lou! Toevallig was ik laatst in de COS in Frankfurt (gestrand met autopecht, elk nadeel... ;-)) Erg fijne winkel inderdaad die COS!!

Petits Pirates zei

In Den Haag zit er ook een. Maar die was dicht op de (koop-) zondag dat ik er was... grrrrrr.

Anoniem zei

In Antwerpen verkopen ze ook Cos kids ! Het blauwe gestreepte t-shirt (met grijs onderaan de mouwen) heb ik daar vorige week gekocht (laatste maat al !).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...