Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Flocken, bis

Sinds kort zijn we gestart met Lou zijn potty-training (ik hoor dat liever dan zindelijkheidstraining, dat klinkt precies zo katholiek). De rompertjes werden dus vervangen door hemdjes en onderbroekjes. En geheel onverwacht werd dit een mijlpaal. Want rompertjes associeer ik met baby's en opeens was Lou niet langer een baby maar een jongen met echte onderbroekjes.  

Om te starten wilde ik niet meteen investeren in kwalitatief ondergoed, dus kocht ik marcelletjes in de Hema (wit en grijs) en mini boxershortjes in de H&M (wit, grijs en zwart). Om de hemdjes toch een beetje te pimpen flockte ik op de witte rode kruisjes en op de grijze gele sterren. De boxershortjes kregen op de poep een mini kruisje of sterretje. Snel klaar en zoveel leuker!




17 opmerkingen:

BtoTheNoot zei

En zo weet Lou ook hoe hij zijn broekje moet aandoen!

Juliette zei

Et voila :)

Oon zei

Oh, gij hebt toch ook altijd zo'n stijlvolle ideeën, hé.

Ballétoile zei

Mooi! Binnen paar maanden staat dat hier ook op het programma. Veel succes ermee!

mijnmamaheetzoet zei

Leuk idee

lots of lili zei

geslaagd!

mama saartje zei

ik koop voor mijn kinderen alleen maar kwalitatief ondergoed... van bij hema! Veel succes met de potjestraining!

JoChapeau zei

Echt heel leuk en grappig opgepimpt !

Guy en Dina zei

Geweldig! Ik vond dat ook zó'n stap: ze worden dan echt groot, he!

Lies: zei

Zo geweldig tof - simpel maar geniaal! Ben helemaal weg van het Rode Kruis-goed!

Pam zei

leuk idee deze moet ik onthouden ! Hij staat er super mee !

My lovely life zei

Heel mooi, Julie! Och wat wordt hij groot...het gaat allemaal zo snel, wou soms dat ik de tijd eens kon stilzetten...ondergoed van claesen's vind ik super van kwaliteit...ik koop enkel dat voor Gloria. meestal online want hier vind ik dat bijna nergens...heb onlangs 1 setje petit bateau gekocht n Brugge maar ben absoluut niet tevreden van de pasvorm van de slipjes. Enfin, een lang verhaal, fijn weekend!
Katrien.

mamavanvijf zei

Superleuk gedaan!! Vooral dat rode kruisje vind ik leuk gevonden

My lovely life zei

Juist opgemerkt, kijk eens op volgende link
http://www.danamadeit.com/2012/05/tutorial-basic-pocket-tote.html
Ze heeft gewoon je zakje nagemaakt, hoe flauw zeg!!!!! (hahaha)
Katrien.(burgerblogwacht)

Juliette zei

Hahaha Katrien :) Streepjes zijn hot in alle continenten :) Ik vind de twenty minute tote toch eenvoudiger met praktisch hetzelfde resultaat. Maar zo'n binnenzakje is wel handig.

Jenske zei

Gisteren flockfolie gekocht op petit bazaar in Gent, strakjes uitproberen. Spannend!
Groetjes
Jenske

Stephanie zei

Lou heeft chance met een hippe mama als jij :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...