Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Hopdog, fresh mood


Na The Deli, opnieuw een leuk lunch-adresje ontdekt in een straal van 500m rond mijn werk in Brussel (Grasmarkt). Hopdog is nog maar eens het bewijs dat fast food niet perse ongezond hoeft te zijn. Bij Hopdog bestaat je hotdog uit een ovenvers broodje + artisanale kippenworst en dit in 10 verschillende recepten, o.a. spicy, veggie, basilico en sweet honey.

Ik proefde de caesar (de monthly hop), een heerlijk meergranen broodje met kippenworst, ijsbergsla, caesar dressing en croutons. Yum-mie!

Ik ga zeker nog terug om de mini suikerwafeltjes te proeven, zie hieronder links in beeld. 


Bovendien zeer betaalbaar én vriendelijke bediening! 

3 opmerkingen:

Sweet Sienna Hope zei

Dit adresje heb ik genoteerd,wat ziet dat broodje er lekker uit en ...gezond toch?
groetjes Iris

Guy en Dina zei

Stylish, gezellig en lekker lunchen en voor geen geld...mercikes voor weer een zalige tip! (misschien toch overwegen om voor u te houden, zodat ge zeker plaats hebt ;-))

.tonBouton. zei

Aha, ik werk daar ook in een straal van 500 m. Hete hond sprak me niet zo erg aan, maar na jouw berichtje...
Ps: Op verjaardagen wordt er bij ons steevast getrakteerd met een taart van Paul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...