Pagina's

zondag 24 juni 2012

Vieux-Boucau '12

Net terug van een weekje zonnig Frankrijk. Idem als vorig jaar, vluchtje Charleroi-Biarritz, huurwagen voor een week en appartementje in Vieux-Boucau (Le Boucanier, Maéva). We gingen 's morgens gezellig naar de Franse bakker, ontbeten uitgebreid op het terras, gingen een beetje fietsen, wat zwemmen in het zwembad, gevolgd door een kleine siësta, dan eens naar het strand, nog wat shoppen en 's avonds heerlijke gegrilde sardientjes eten. Helaas zat het er na 7 dagen al weer op en werden we vandaag alweer geconfronteerd met het Belgische "zomer"weer :)



9 opmerkingen:

Sweet Sienna Hope zei

Geweldige foto's,, ik snak naar vakantie en zon.

variouskinds zei

Wat een schattig west-vlaams accent!
Hopelijk krijgen wij hier ook een beetje zon.

Guy en Dina zei

Waaa...zo zaalig! Ik hou van dat gezapige Franse tempo op vakantie ;-) En sardientjes ahu, hier ook een favoriet!!! Wij hebben er een testweekend opzitten voor een maandje La douce France, na jouw foto's zijn we der helemaal klaar voor ...

Jozefien zei

Lou is precies een echte Fransman met z'n streepjestruitje en het stokbrood onder z'n arm :-). Heerlijke foto's, ik hoop dat het hier ook snel zo zomers wordt.

Cathy zei

Superleuke foto's en jullie Lou is een prachtig baasje ,hier tellen we ook af naar la douce france ...

Pretty cool stuff zei

Oooooh " een bahètje"...zalig !
Hele mooie foto's, ik herken de crème trui van vorige postjes! en de 20 minuten zak ;-))
Schitterend.

Owl.mygod! zei

en weer met de prachtige trui! Wij vertrekken de laatste week van juli ook naar Frankrijk en als ik jouw foto's dan heb ik er al echt zin in! zalig!

master bedroom ideas zei

Hello
I adore this writing. You definitely know how to bring an issue to light and make it important.

mamavanvijf zei

Oh wat snak ik naar vakantie bij het zien van je foto's.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...