Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Afgelopen week...

... brachten we brood naar heel hongerige eendjes.

... genoten we van een zomerse boswandeling.

... verstuurde ik pakjes.

... ontving ik een pakje.

... waanden we ons eventjes in Californië ipv in Knokke :)

... kochten we bruine leren winter-All Stars voor Lou.

... kochten we nog een 2de paar, grijze leren 'No Time to Lace' All Stars (met rekkers ipv veters én velcro achterflap, ik kijk nu al uit naar de minuten die we hier 's morgens mee zullen uitsparen ;).

11 opmerkingen:

Guy en Dina zei

Wat een geweldige week, seg! Zalige foto's en oo, Max heeft dezelfde bruine maar die grijze lijken me helemaal de max! ;-))) 1e leerjaar, spannend, dan moeten we onze tijd spenderen aan belangrijker zaken dan veters knopen, toch?

Pretty cool stuff zei

OOoohhh en hij mag naar school zeker nu? Spannend! Mooie foto's !

pied de poule zei

leon heeft dezelfde als lou zijn grijze maar in dat bruin. tof he? ook in knokke gekocht... :-) hij had ze deze zomer ook al in de gewone canvas stof, super gemakkelijk die plakkers met rekkerveters!

Poesie Oh Hi! zei

Dat was vast een heerlijk weekje! Wat een ontzettend toffe schoenen hebben jullie gekocht!

Oon zei

Klinkt echt als vakantie.
En ik schrik nog altijd als ik mijn zoon op die kaartjes zie staan :)

Juliette zei

@ Oon: ik dacht al dat het jouw zoontje was!!

Katja (@Yane) zei

Leuke foto's!

mamavanvijf zei

Leuke schoenen. Dit doet mij eraan denken dat ik ook stilletjes aan aan de winterschoenen, winterjassen ga moeten beginnen denken.

Sweet Sienna Hope zei

Toffe foto's. Knappe jongensschoenen. Ik herinner me dat ik voor mijn dochtertje vorig jaar ook rond deze tijd winterschoentjes heb gekocht ook aan zee :)

Renato zei

Klein zetfoutje bij de laatste pic! KREGEN wij nog een 2de paar winter Converse schoenen van mamie en papie ;-);-)

Juliette zei

Helemaal correct papie :) Waarvoor dank! xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...