Pagina's

donderdag 27 september 2012

Cloud pillow

Ik was nog net op tijd terug van een dagje opleiding in de hoofdstad om bij het laatste beetje daglicht nog enkele foto's te nemen van de geboorteschenkjes die ik deze week maakte voor kersverse baby's Lowie & Astor. Voor beide jongetjes maakte ik een 'cloud pillow'. Fleece aan de ene kant, geflockt linnen aan de andere kant. De kleur van de druppeltjes werd mooi afgestemd op de geboortekaartjes. 



De labels aan de kussentjes maakte ik uit hetzelfde linnen met daarop aan de ene zijde "L'Atelier de Juliette" en op de ommezijde een knoopje getransfereerd. Een tip van een studio stik collega.

Ik kreeg al enkele keer de vraag hoe ik die lettertjes uitknip. Bij deze :)
1) print de naam in het gewenste lettertype + plak op de blinkende kant van de flockfolie (dus niet de lijmkant)
2) knip zorgvuldig uit met een klein schaartje
3) volg verder de instructies bij de flockfolie 

23 opmerkingen:

Lies: zei

super, prachtig, ik ben fan. Die cloud-pillow staat nog op mijn todo lijstje!

Lotte zei

Ook op mijn todo-lijstje... heel mooi!

Jozefien zei

Stijlvol!

lielebeesje zei

Wat is dat weer mooi! Dat lettertype van Astor vind ik echt tof!
Mijn 'nog zes te gaan' qua geboortesetjes zijn er alweer zeven geworden intussen...

In de weer zei

Met liefde gemaakt denk ik dan.

Cathy zei

Heel erg mooi ! Met deze handleiding ga ik eindelijk letters flocken ,thnx !

miekemoeche zei

prachtige geboortekadootjes! Leuk om te maken, nog leuker om te krijgen!!!

Petits Pirates zei

De coolste dingen maak je toch!

JoChapeau zei

Dat zien er echt knuffelzachte kussens uit ! Leuke geschenkjes !

elisanna zei

prachtig! ik maakte net ook enkele wolkenkussens voor de jongste zoon, assorti met zijn nieuwe pyama!

Renato zei

Prachtig, jij leeft toch echt 48 uur per dag hoor!!!
Profiesiejat met al je prachtige ideeen en realisaties!
Papie XXX

Guy en Dina zei

Kei schoon!!! Amai! Welke handleiding volg jij voor de wolkjes? Ze zien er precies netter uit dan mijn eerste exemplaar in wording ;-)

Nowelja zei

Zo schoon met die regendruppels! En het feit dat wij hier ook een Astor hebben rond'lopen' (eerder rollen en bijna kruipen), maakt het nog 'bijzonderder'!

Poesie Oh Hi! zei

Echt zo mooi!

Neel zei

zeer mooi!

SophieSweetVintage zei

Ahhh... ontzettend leuk en mooi!!

Unknown zei

Very classy!

Vlinderknoopje zei

Heel mooi!

mamavanvijf zei

Het cloud-kussen van Donna WIlson staat al heel lang op mij verlanglijstje maar nu ik jouw exemplaar zie staan kan deze er gerust gaan nast staan. zeer mooi!

Fan! zei

waar koop je je flockpapier???
Ik wil oook! heerlijke blog trouwens!

la fille gentille zei

Waw, super netjes geflockt!
Die letters zien er prachtig uit, ga ik zeker ook proberen!

Juliette zei

Deze fluo flock kocht ik bij Vermiljoen.

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Dat regen zo mooi kan zijn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...