Pagina's

dinsdag 25 september 2012

comocomo

Af en toe werk ik in Brussel en vaak wordt dat gecombineerd met lekker gaan eten. Gisteren was dat niet anders, toen gingen we met de collega's lunchen bij comocomo in de rue Dansaert. Een tip van collega Lielebeesje! Kijk ook eens bij haar voor haar verslagje!
Bij comocomo passeren de typisch Baskische tapas op kleurrijke bordjes op een lopende band die door gans het restaurant loopt. De kleur van het bordje verraadt wat er op het bordje ligt: cheesies, veggies, porkies, garlickies (!), fishies, meaties of sweeties. 

Ik at o.a. bravas ali-oli, salmon & pistachio en heerlijke churros. Dat allemaal zonder bestek, bij comocomo eet je met je handen :) En wanneer je de rekening vraagt telt men gewoon je bordjes. 
Ik kan niet wachten om er nog eens te gaan! Originele formule + lekkere ingrediënten + helemaal niet duur.

12 opmerkingen:

Truus zei

mmmmmm churros!! Vettige Spaanse zonde!

Lies: zei

oh heerlijk pintxos , dit voert me meteen terug naar zwoele spaanse nachten!

Guy en Dina zei

Jups, kei lekker!!! Wij testten het ooit bij mijn eerste zwangerschap (ahum al 6 jaar geleden ...) in de Kammenstraat in Antwerpen en dat was direct zo i-de-aaal!

Createlas zei

Lo se, lo se, mmmmm één van de redenen waarom wij hier (andalucia) wonen...

Vlinderknoopje zei

Het ziet er ook heel lekker uit!
Leuke foto's!

Juliette zei

Hoi Marina, de foto's vond ik op de website van het restaurant. De bordjes trok ik zelf, net voor ik ze opat :)

Pretty cool stuff zei

Ziet er zo trendy uit!!!
Leukjes!

Neel zei

mijn lievelingsrestaurantje
en als je jarig bent dan gaan de lichten uit en komt er een cupcake met een kaarsje aan op de rolband naar je toe!

Renato zei

Staat zeker op ons lijstje voor eerstvolgend Brussellen!
THX daughter XXX

Unknown zei

ooo dat ziet er goed uit!

Ann zei

Hoi Juliette,
Ik heb je net ontdekt door het googlen op "bies afwerken" ;-).
Je hebt een leuke site en ik ga je zeker blijven volgen!
Groetjes,
Ann

Romanie zei

Ik ben er zaterdagavond geweest.
Loved it :-).
Merci voor de tip.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...