Pagina's

zondag 18 april 2010

Cupcakes & moestuintje!

Ik had vorige week een boekenbon gekregen van een collega als post-nataal geschenkje en ik kan dan niet wachten om naar de winkel te gaan en die in te ruilen! Ligt het aan mij of is dat typisch aan een kadobon, dat je die dan moet uitgeven (alsof het jeukt) en er vaak ook nog iets mee koopt dat je helemaal niet nodig had? Gelukkig kom ik dat met een boekenbon zelden tegen want ik heb altijd wel een tiental boeken op mijn verlanglijstje staan! De lectuurafdeling kon ik overslaan daar ik momenteel nog midden in een leesboek zit, dan maar naar de kookboekenafdeling waar ik Het Hummingbird bakboek vond! The Hummingbird bakery is een Amerikaanse patisserie in hartje Londen en heeft haar beste recepten in dit boek gebundeld, jummie! Klik op de link en kwijl... Ik weet alvast waar ik eens zal binnenspringen bij mijn volgend bezoekje aan Londen!!

Op het tafeltje met nieuwkomers vond ik ook nog Zelf geoogst, supersimpel moestuinieren en superlekker koken!

Auteur: Marian Flint
Uitgeverij: Uitgeverij Snor
Rug: Zelfs zonder tuin en zonder groene vingers kun je met de revolutionaire moestuinkistjes-methode je eigen groenten kweken. Een paar kistjes, potgrond en zaden is alles wat je nodig hebt. Wat je vervolgens met die giga-oogst in de keuken doet, ook daar geven we antwoord op met kleurrijke, simpele en heerlijke recepten. Dus, handen uit de mouwen: telen, oogsten en elke dag lekker iets uit eigen kistjes eten.

Binnenkort dus zelfgemaakte american cupcakes en zelfgeteelde groentjes ten huize Juliette!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...