Pagina's

woensdag 14 april 2010

De weddenschap

Ik kocht dit boek enkele jaren geleden en leende het toen uit. Deze week vond ik hem terug in onze brievenbus en ik ben onmiddellijk beginnen (her)lezen! Mocht ik kunnen, ik blijf de ganse nacht op om verder te lezen (maar dat is helaas geen optie ;-). Dit boek is even zalig als een romantische komedie op tv op een regenachtige zondagnamiddag!

Titel: De weddenschap
Auteur: Jennifer Crusie
Uitgeverij: The house of books
Rug: Minerva Dobbs blijft hopen die ene partner te vinden die wel lief en aardig is, vooral voor haar. Haar laatste ex heeft haar vlak voor het huwelijk van haar zus in de steek gelaten. Nu zit Min in haar eentje in een yuppiebar en zint op wraak. Dan valt haar blik op een geweldig aantrekkelijke man.
Calvin Morrissey heeft zojuist een heftige weddenschap afgesloten met zijn vrienden. Hij moet zijn charmes op Minerva botvieren en haar binnen één maand in bed zien te krijgen. Maar zij heeft alles gehoord en besluit het spel mee te spelen. Zo hoeft Minerva niet alleen naar de trouwerij en kan ze voor de verandering hèm eens dumpen; vlak voordat de maand om is natuurlijk.
De weddenschap: Een romantische komedie om je vingers bij af te likken - inclusief plakkerige donuts, een maffe psycholoog, de chaostheorie, een griezelig intelligente kat en hippe schoenen. Voor iedereen die durft te gokken op de ware liefde.

Voor wie ook zo genoten heeft van de film "How to loose a guy in ten days" is dit boek puur genot! Zowel het verhaal als de humor liggen in dezelfde lijn.
En dan ga ik nu verder lezen...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...