Pagina's

maandag 19 juli 2010

Belegde Boterham


Een van mijn favoriete lunchadresjes in Brugge is 'De Belegde Boterham' in de Kleine St. Amandstraat. De naam verklapt het al, je kan er heerlijke belegde boterhammen eten, maar ook fantastische salades. Het is telkens moeilijk kiezen tussen de dagelijkse suggesties! Vorige zaterdag at ik er een salade met canneloni van rosbief met ricotta en tortellini. Het was zo lekker dat ik het zondag zelf eens klaargemaakt heb! Ik had de rosbief door carpaccio vervangen en had net iets te weinig dressing gebruikt, waardoor het mij op het terras van de Belegde Boterham toch beter gesmaakt heeft. Maar toch, heerlijk & origineel gerechtje!


De belegde boterham is open van 12u tot 16u van maandag tot zaterdag!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...