Pagina's

woensdag 18 januari 2012

The twenty minute tote


Heb je wat stof en tijd over, dan is dit een ideaal projectje!
Afgelopen dinsdag ging ik naar mijn maandelijkse date met Studio Stik. Na een kussentje en een vlaggenlintje gemaakt te hebben had ik nog wat tijd over, 20 minuten om precies te zijn. Net genoeg om deze twenty minute tote te maken :) Een patroontje van the Purl Bee.
Met de overlock ging het echt vlot, maar je kan ook gewoon de zigzagsteek gebruiken.
Het stofje gebruikte ik eerder al voor enkele kussens en komt van Ikea. Voor de schouderbandjes kocht ik dikke zwarte lint bij Verkempinck.
Een stoffen zakje om in stijl je lunch mee te nemen naar het werk of je boeken terug te brengen naar de bib of gewoon als verpakking voor een ander zelfgemaakt kadootje!

En ja, ik ben nogal in mijn zwart-wit-periode :) Maar voor de rest gaat alles goed hoor ;)

8 opmerkingen:

JoChapeau zei

Leuk ! En inderdaad, veel stijlvoller dan zo'n plastiek zakske ...

Petits Pirates zei

Simpel & stylish!

Vero zei

chique!!!

elisanna zei

mooi!

rokodil zei

ideaal voor een kadootje!!! Mooie stof!

Luiza Ioana Photography zei

Mooi !! Allez als je talent hebt zoals jij om het te maken althans. Kus

My lovely life zei

Och ja....verkempinck...zucht, met die leuke gezellige medewerkers en die superverkoper aan de kassa...;-)))) Heel tof zakske!!! Ik heb vorige week de rood/witte versie gekocht in ikea...maar nog niks mee gedaan.

Juliette zei

@ My lovely life: de rode versie zou ook wel mooi zijn denk ik! En Verkempinck is de moeite é, die man aan de kassa vind ik super, altijd content en altijd bereid om te helpen. En hij plakt dan al je rekeningetjes aan elkaar, super service :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...