Pagina's

zondag 15 januari 2012

Bobo Choses 2012

Alhoewel we nog geen echte winter hebben gehad en ik er blijf in geloven dat we die nog zullen krijgen (met hopelijk een gezellige portie sneeuw), kijk ik toch al uit naar de lente en de zomer. 

Sommige mama's zien het misschien als een nadeel dat zoon of dochter groeit als kool en dus om de 6 maanden een volledig nieuwe garde-robe nodig heeft, maar ik vind dat de max! Voor Lou geboren werd -toen ik nog zo graag een dochter wilde- vond ik het aanbod aan originele jongensmode heel beperkt, maar nu weet ik wel beter. 

Als fiere boy-mama heb ik de eer om in avant-première de nieuwe zomercollectie van Bobo Choses aan jullie voor te stellen! Het Spaanse merk blijft scoren met originele prints en natuurlijke kleuren en dat aan leuke prijzen!

Hou de online shop van Littlefashionaddict in de gaten voor de release van deze prachtige collectie. Wie zich haast kan zelfs nog een soldetje uit de wintercollectie kopen, gezien die vrieskoude winter er nog aan komt, believe me :)








Leuke anekdote is dat deze collectie de naam "Les vacances de M. Leon" draagt en laat Leon nu toevallig Lou zijn 2de naam zijn (naar zijn overgrootvader). Ik smelt alvast voor het leeuwenmarcelletje en ook die met fiets op zal hier niet mogen ontbreken. 

Come to our camping spot!

We will run through the camping, following ants with our t-shirts with whales and lions with hats.
Splash in the river with our terry banana shorts and we will skip rope with our polka dot jumpsuits very but very fluorescents.
No ice cream will be left without their kid
And no kid will be left without their favorite summer holiday …

4 opmerkingen:

Unknown zei

IK ben ook hevig fan van het merk. En nu in de solden prachtige dingen gekocht.

Luiza Ioana Photography zei

Schattige prints,Lou zal daar vast perfect in passen,in zo'n leeuwkesshirt !

Kaatje1010 zei

Goh, ik kende dat nog niet, maar ben meteen op de link gaan loeren.. Mooie spulletjes hoor!

mamavanvijf zei

Hier ook zo'n bobo chose fan. Super gewoon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...