Pagina's

maandag 24 september 2012

Afgelopen week...

De titel klopt echter niet, want afgelopen week bleef ik de ganse week binnen met een zieke Lou, maar ik probeer hier een soort terugkerend rubriekje te creëren, dus werken jullie even allemaal mee?

Afgelopen week dus ;), afgaand op de foto's op mijn iPhone.

Aangezien ik vaak alleen met Lou in de auto zit (Stijn verplaatst zich voornamelijk op zijn Vespa), staat zijn kinderstoel vooraan geïnstalleerd. Zo kunnen wij al eens onnozel doen terwijl we in de file staan.

Een fluogroene vlieger op een blauwe hemel tijdens een strandwandeling.

Lou naast een reuzenkonijn op de jaarlijkse kermis.

Carrefour sloot blijkbaar een contractje met Starbucks :) Al prefereer ik toch de verse vanilla frappuccino.

Tunnel-Lou.

4 weken te laat werden de collega's getrakteerd voor mijn verjaardag.

Boodschappen doen bij Emté in Sluis. Die Noorderburen hebben blijkbaar een gave voor kindvriendelijke winkelkarretjes :)

4 opmerkingen:

Pretty cool stuff zei

En hoe doet Lou dat op school????
Mooie fotootjes, belachelijke prijs voor die starbucks-dingen , wat jij?

Katja (@Yane) zei

Leuke foto's!
Die laatste foto, zo heb ik er hier nog eentje. Maar dan met Yane in de auto;). Ik denk niet dat ik ze daar nu nog in krijg;).

Renato zei

Héél leuke pics en tof rubriekje!
Papie!

Jozefien zei

Wauw! Lou ziet er ineens een echte big boy uit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...