Pagina's

woensdag 26 september 2012

Punniken

Punniken is back! 

Weet je nog, zo'n klosje met 4 pinnetjes waarover je met een haaknaald draad moest punniken? Toen ik vorige week, waarschijnlijk na 15 jaar, opnieuw punnikte, kwam het helemaal terug. Hoe je niet te hard mag aanspannen, hoe hard je vloekt wanneer er weer een lusje loskomt van de pinnetjes en vooral hoe je constant kijkt of dat 'worstje' al langer is. 
Ik punnikte uiteindelijk anderhalve meter om een naam te kunnen maken (as seen on Pinterest)

De naam maakt deel uit van een geboortekadootje. Maar momenteel wacht ik op vers daglicht om een degelijke foto te kunnen nemen. Een tip die ik ooit ergens las en iedereen kan aanraden! Je mooiste naaiseltje ziet er niet uit als je het om 11 uur 's avonds in kunstmatig licht probeert te fotograferen, niet waar?

8 opmerkingen:

Pretty cool stuff zei

Fout, want het ziet er wel tof uit!!! Steek je daar een ijzerdraad in om te kunnen buigen?

mama saartje zei

ik vind je schaduw vooral grappig. Ik mag dan nog daglicht hebben, ik heb gewoon niets wit in huis om iets op of tegen te fotograferen...

Juliette zei

@ Katrien: ik wacht op daglicht voor de rest van het geboortekadootje, deze trok net voor de zon onderging. Idd ijzerdraad, met aan de uiteinden een beetje watjes!

Unknown zei

gaaf! Krijg zo weer zin om te punniken :)

Unknown zei

Heel tof idee!

Vlinderknoopje zei

Leuk idee!

Guy en Dina zei

En wat werd het?! Het pakketje ziet er schattig uit...was dit dan nog eens deel van de 'packaging'?

ilse zei

Mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...