Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

solden

Woensdag gingen we een dagje naar Antwerpen. Voor de 3de dag van de solden was het er heerlijk rustig. Op de Vlaamse Kaai op het Zuid ontdekte ik Tinsel, een gezellig ontbijt- en lunchadresje. Reminder voor mezelf dat we daar volgende keer moeten ontbijten! Uiteraard gingen we ook eens langs bij Limonsoda voor leuke schoentjes. Je kan ze trouwens volgen via Facebook, handig voor wie niet wekelijks in Antwerpen is. Iets verder in de Kloosterstraat ontdekte ik ook Rewind, een klein winkeltje vol ecologisch design speelgoed. Opnieuw ook met website en webshop. Dan een vaste stop bij 't Stad Leest, een boekenwinkel waar ik gerust een halve dag zou kunnen doorbrengen, maar we kwamen voor de solden, dus in een hurry. We lunchten (zoals gewoonlijk) bij Hungry Henrietta, en vonden hier en daar leuke soldetjes. 






Mini Rodini giletje voor Lou kocht ik niet in Antwerpen, maar wel maandag tijdens mijn lunchpauze op pepatino.be, dinsdag zat het pakje al in de bus! Nog voor Lou, een heel leuk broekje in joggingstof, maar heel fijn afgewerkt (wordt sowieso zijn favoriete broek toch!), van American Outfitters. Dan mijn nieuwe favoriete broek, een (hier komt de alliteratie) lekker luchtige lichtgrijze linnen broek van Comptoir des Cotonniers met een zilveren sparkle. Kan zowel casual als gekleed gedragen worden. Dan een groene (in het echt feller groen) chino van Bellerose, dezelfde had ik al in het oranje. Een bikini van bij Etam, want men kan nooit genoeg bikini's hebben toch? Of geldt dat enkel aan de kust? Ook nog basketjes voor Lou van 10is, dezelfde als die tijgerschoentjes die hij al heeft, maar nu fluo groen en een maatje groter, ideaal voor het nieuwe schooljaar! Verder vonden we ook nog mooie polo'tjes voor Lou in de prachtige kindercollectie van Bellerose, maar die zaten al in de wasmachine :) Nu nog het perfecte zomerkleedje vinden en mijn kleerkast is weer aangevuld!



4 opmerkingen:

Pretty cool stuff zei

Mooie dingetjes Julie! Helemaal je ding!

Rachael Dobbins zei

Great images. Keep intouch
Followed you :) rachaeldobbins.blogspot.co.uk

pumps & luiers zei

nice - vooral die cardigan

Fenne zei

Merci voor de link naar Rewind, net wat ik zocht. Binnenkort eens binnenspringen daar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...