Pagina's

vrijdag 10 oktober 2008

Te koop!



Na anderhalf jaar zal ik woensdag afscheid moeten nemen van mijn lief, zuinig, betrouwbaar C1'tje. Ik krijg namelijk een bedrijfswagen (mét tankkaart) van mijn werkgever, wiii!! In plaats van mijn autootje naar het asiel (garage) te brengen ben ik op zoek naar een nieuw, tof baasje voor hem. Ben jij op zoek of ken je iemand die op zoek is naar een zuinig klein autootje, dan lees je hieronder alle details !

Bouwjaar : 2007
Gekocht op : 15 mei 2007 bij COOLMAN in Knokke-Heist
Prijs (nieuw) : 10 200 euro
Prijs (nu) : 7 200 euro

Aantal deuren : 5
Aantal zitplaatsen : 4
Kleur : Zwart Caldera
Uitvoering : Seduction
Afmetingen : 3,4 m lang x 1.6 m breed x 1.5 m hoog = easy parking!
Motor : 1.0i 68pk
Verbruik : gemiddeld 4.6l/100km
CO2 uitstoot : 108 g/km
Milieulabel Airdream
Topsnelheid : 157 km/u
0 - 100 km/u (sec.) : 13.7 :-)
ABS + airbags (frontaal en zijdelings) + elektrische ruiten vooraan
Radio en cd-speler
Airco
Toerenteller (optie)
Buitenspiegels in koetswerkkleur

Contacteer me gerust voor meer info! Te bezichtigen op afspraak.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...