Pagina's

vrijdag 25 december 2009

Kadootjes!

Na de gekochte kadootjes... de gekregen kadootjes! En wat moeten wij flink geweest zijn dit jaar want we werden weer verwend!
  1. Van Inge (schoonzus) voor mij: de Koekjesclub (ik blog er later nog over! ik kruip vanavond extra vroeg in mijn bed om er al te kunnen in lezen!!)
  2. Van Heidi (schoonzus) voor Stijn: 1000 Tattoos van Henk Schiffmacher
  3. Van papa voor Stijn: een melkschuimer van Bodum (30x pompen en je hebt prachtig melkschuim om cappuccino te maken!)
  4. Van mama voor mij: een mooie pyjama van Princesse tam.tam voor in het ziekenhuis te dragen :)
  5. Van Fransien (schoonmoeder) voor de baby: zelfgebreide hippe kousjes
  6. Van Stijn voor mij: Design voor kids (blog ik later ook nog over!)
  7. Van majeine voor de baby: leuk slabbetje met envelopje
  8. Van mama voor Stijn: spuitdingetje om borden te decoreren
  9. Van mama voor Stijn: een leren portefeuille van Rip Curl
  10. Van mij voor Stijn: een nieuwe muis
  11. Van mij voor Stijn: Emporio Armani for him

Dankuwel iedereen voor de leuke kadootjes!!!!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...