Pagina's

vrijdag 10 december 2010

Weekmenu


Zowaar een trend in blogland: de weekmenu! Ten huize Juliette niets speciaals, ik geloof dat ik zelfs bij geen enkel gerecht uitleg hoef te geven. Ik probeer voor het weekend een menu op te maken voor de week die volgt, rekening houdend met wat allemaal op de agenda staat (dinsdag Studio Stik!!), zodat ik op vrijdag of zaterdag alle boodschappen en eventueel ook al wat mise en place kan doen. De laagjes voor op dinsdag maak ik morgen al, zodat we ze dinsdag enkel uit de diepvries moeten halen om in de oven te steken. 
Voor wie ook nooit inspiratie heeft zo tussen 17u en 18u is er Weekmenuten, waar tal van bloggers hun weekmenu en keukeninspiratie graag met u delen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je weet wat je moet doen met den overschot hé!!!

X
elise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...