Pagina's

dinsdag 21 december 2010

Kadootjes

Ik denk niet dat we ooit al zoveel kerstkadootjes gehad hebben, maar dat kan alleen maar betekenen dat we omringd zijn door heel veel mensen die we graag zien en die we zo willen verrassen op Kerstdag. Kerstavond vieren we met mijn familie en Kerstdag dan met Stijn zijn familie. Vorig jaar hoogzwanger, nu met Lou erbij, ik kijk er naar uit!
De kadootjes zijn voor: 1. Frank 2. Lowie 3. Papie 4. Lars 5. staat er blijkbaar niet op, wel straf dat ik nog niet deftig tot 6 kan tellen, maar komt goed uit, want ik heb nog een mini-verrassing voor iemand 6. Heidi (die begin september verjaarde en nog steeds geen kadootje kreeg...) 7. Mamie 8. Tatie 9. en 10. Oma 11. Mamie 12. Lou 13. Meter 14. Tatie 15. Stijn 16. Yeliz 17. Manoe 18. Majeine 19. Mamie 20. Lou 21. Lars 22. Oma 23. Lou 24. Stijn 25. Ilya 26. voor mij!! 27. en tenslotte voor Lou.
Vorig jaren kregen we zelf ook veel kadootjes, zie hier en hier.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...