Pagina's

zondag 18 maart 2012

Strandkussenhoes

Geïnspireerd door Mina Dotters kussensloop-tutorial, maakte ik een nieuwe hoes voor de kussens van onze strandzetels. Begin april mogen de strandtenten (cabine'tjes zeggen wij hier) opnieuw geplaatst worden. En dit jaar mogen onze strandkussens gezien worden :)

Dit was namelijk de 'voor':
Ik tekende de vorm over op de stof (ja, nog steeds die zwart-wit gestreepte stof van Ikea, ik kan er niet genoeg van krijgen!) en volgde verder de handleiding voor de kussenslopen. Zoals bij de meeste strandkussens naaide ik er bovenaan een lint in, daarvoor gebruikte ik zwarte tassenband. Waar de twee achterflappen elkaar overlappen naaide ik ook enkele stukjes velcro zodat alles mooi dicht blijft.

Next op de planning is een windzeil :) En natuurlijk ook nog wat kussentjes voor de gezelligheid!

4 opmerkingen:

Petits Pirates zei

Dat wordt trendy liggen aan zee. Waar hebben jullie een cabine'tje?
Mooie header heb je gemaakt!

Inge zei

Mooi! Kun je die ook maken voor ligstoelen? Anders moet ik dat ook eens maken voor in onze tuin-to-be.

Vero zei

super!! Mijn nonkel en tante hebben ook cabientje. Zalig om naar toe te gaan.Mss komen elkaar wel tegen! en die windzeil, goed idee!!!!!

My lovely life zei

Wordt dat windzeil ook zwart en wit...?? Geel zou er anders ook niet bij misstaan! Je terras of tuin (?) lijkt me anders ook wel een plekje om te chillen :-).
Toedeloe! Leve de zon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...