Pagina's

zondag 5 januari 2014

Antwerpen + Yam Thai + solden

Afgelopen vrijdag gingen we shoppen en lunchen in Antwerpen, hier een kort verslagje. 

We gingen lunchen bij Yam Thai (foto links via newplacestobe.com), een Thais eethuis op 't Zuid dat uitgebaat wordt door Nathalie Meskens en Jeroen Van Dyck. We lazen al veel goeie recensies en onze verwachtingen werden volledig ingevuld! Fris interieur (mét zicht op het KMSKA) en terras voor bij mooi weer, vlotte en vriendelijke bediening (niet de celebrities themselves), maar vooral (h)eerlijk eten!  


 We aten wat fingerfood (spring rolls en saté's) en namen toen de beef salad (spicy!), fried rice & chicken en ik nam een green curry met kip. Ik proefde eens van elk bordje en vond alles even heerlijk! Zeker een aanrader voor een lekkere, snelle lunch. Belangrijke tip: reserveren! In het uurtje dat wij er waren kwamen minstens 20 mensen een tafeltje vragen, maar helaas was alles volzet. Gelukkig hadden wij een paar dagen vooraf gebeld :)


Dan het shoppen! Ik ontdekte opnieuw wat heel leuke winkeltjes:
- STAY, een nieuwe boutique bar in de Nationalestraat
- een pop-up store van tafelvanamandine.be, eveneens in de Nationalestraat
- de flagship store van Belgisch ontwerpster Kim Stumpf in de Lombardenstraat

Ik kocht uiteindelijk een winterjas (zoek ik al maanden naar!) bij Moose in de City, een geweldige winkel in de Ijzerenwaag (tussen Kammenstraat en Nationalestraat) met enkel Skandinavische merken (o.a. Selected, Filippa K, Soaked, Marimekko, Hay Normann Copenhagen). Net ernaast zit trouwens de winkel van Hay! Ik kocht er ook leuke koffiekopjes met onze initialen van designletters.dk, vrees dat er nog zullen volgen, ze staan zo mooi! Ik vond ook nog een broek bij Comptoir des Cotonniers, een sjaal van Pieces, leuke lichtjes bij Sissy Boy, en voor Lou een jasje van Beau Loves bij Prinses op de Erwt, een muts van Barts en een rugzakje met sterretjes. Blij met de buit! 



5 opmerkingen:

Life With Faye Blog zei

Mooie aanwisten!! En ik krijg weer trek als ik al die lekkere gerechten lees ;)
xo Charly

eva maria zei

Flink geshopt, echt leuke spullen!
Ik kom trouwens ook graag bij Yam Thaai, we waren er oa op de eerste openingsdag, toen Nathalie en Jeroen nog wél de bediening deden :-)dat hebben ze al snel opgegeven, veel te druk volgens mij!

△▽ TiNE ▽△ zei

Leuk !

Mag ik eens vragen waar je je iphone hoesje vandaan hebt ? =)

Juliette zei

Hi Tine, ik vond hem in de etsyshop casesbycsera!

Noëmi zei

De Yam thai is inderdaad zo zalig... (honger)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...