Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Red Star Line + de Burgerij + MoMu

Gisteren trok ik opnieuw naar Antwerpen maar deze keer niet op soldenjacht. Met enkele collega's (waaronder Lielebeesje!) bezochten we het nieuwe Red Star Line Museum op het Eilandje. Ik was meteen fan van het gebouw, het verhaal, de sfeer, de foto's. Als je gaat, wat je moet doen, vergeet dan zeker niet te reserveren! 

We gingen lunchen in De Burgerij, net om de hoek, met zicht op het prachtige MAS. Opnieuw fan van het interieur (hout) en gelukkig ook van het eten (yummie onion rings!). Bij mooi weer kom ik hier zeker nog eens terug, want dan is er een groot terras op de kaai.

In de namiddag gingen we langs in het ModeMuseum om de tijdelijke tentoonstelling rond Happy Birthday Dear Academy te bezoeken. Doorheen de stad ontdekten we ook enkele van de Antwerp Icons, gigantisch vergrootte modefoto's van iconische stukken uit het oeuvre van enkele ontwerpers die studeerden aan de Antwerpse academie. 

Desondanks de regen een leuk dagje onder collega's!












6 opmerkingen:

Noëmi zei

wij houden alleen al maar voor zijn kinderhoek van de burgerij. =)

Juffertje in het Groen zei

Een fijne dag uit!

Pretty cool stuff zei

The red star line wil ik ook zien, super hoe je het in beeld brengt, Julie!

Katrien x

lielebeesje zei

Was de selfie te slecht voor publicatie? ;-)

Saartje zei

Zag er leuk uit! Ik was gisteren trouwens in het MAS..
Saartje

http://saartjeathome.blogspot.com

emmel-prutsemieke zei

O een collega zei me al dat ik naar de 'red star line' moest gaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...