Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

labeltjes


In de reeks nutteloze verzamelingen, vandaag mijn totaal nutteloze collectie labeltjes :) Ik weet niet meer wanneer ik er precies mee begon, ik gok zo'n tien jaar terug. Ik vond die labeltjes vaak te mooi om weg te gooien dat ik ze apart hield in een doosje. Ondertussen is het een automatisme, ik koop iets nieuws, knip het labeltje eraf en stop het bij de honderd anderen in de doos. Maar zoals ik al zei, vrij nutteloos. Tot vandaag, want vandaag mochten ze eens allemaal samen op de foto (of toch de mooiste). 

Vertel eens, ben ik de enige met zo'n nutteloze verzameling, of wat houden jullie bij?



17 opmerkingen:

els zei

Ik vind het eigenlijk best wel mooi. Zou je ze niet inkaderen en ophangen?

Juffra Toertjes zei

Ooit grappig, ik had zowat dezelfde verzameling!
( zelfde labeltjes en al!!:.)
....ik gooide ze een tijdje geleden toch maar weg....:)

Pretty cool stuff zei

Hahahahaa, Julie toch!!!!

Ik verzamel zo weinig mogelijk en toch ligt mijn huis vol nutteloos stuff !!!!

lielebeesje zei

Ik denk dat ik tijdens de kerstvakantie meer dan 200 labels heb weggegooid, ik kon niet meer in mijn schuif. ;-)

Unknown zei

Geweldige verzameling! Ik zou er iets mee doen als ik jou was? Doet mij denken aan mijn moeder, die overal waar ze bladezers tegenkomt, eentje meeneemt.Ondertussen puilt haar verzameling bladlezers uit.

Liesellove zei

is supermooi :) ik zou niet zeggen dat ik al een verslaving heb op dat vlak maar ik houd dat gelijk ook bij... mss kan je op pinterest wel een leuk idee vinden om er iets mee te doen? ik houd ook alle kaartjes bij die ik krijg! Daar heb ik boekjes mee gemaakt... neemt minder plaats in de kast, is mooier en is sneller te bekijken :)

Unknown zei

Oei, ik heb een gelijkaardige verzameling …
Dat is toch beter dan pakweg bierglazen verzamelen!

sterrenstof by Katrien zei

Hoarding ... geweldige ziekte ;-)

Juffertje in het Groen zei

Hihi, ik deed dat ook! Onlangs heb ik er nog een heleboel weggegooid. Een paar speciallekes heb ik nog.

Emma en Mona zei

Wat een leuke collectie! De meeste heb ik ook thuis gehad. Gelukkig kan ik er wel afscheid van nemen :-)
Ik hield vroeger zeepjes bij, nu zijn dat stofjes. Met hopen!

Renato zei

Prachtige verzameling!
Dit heb je toch van mij hoor, alles bijhouden!

Saartje zei

Wel leuk als je ze zo allemaal ziet liggen bij mekaar!:-)
Saartje

http://saartjeathome.blogspot.com

emmel-prutsemieke zei

Tja ik verzamel oude gommenen oude potloden….ik zal tot verder dan de eeuwigheid knn tekenen

CurlUp zei

Al mijn favorieten zitten ertussen!

Fenne zei

ik hield ze ook een hele tijd bij, maar uiteindelijk won de opruimwoede.
Wel héél leuk zo allemaal samen op foto.
En ik hou de meest onozele dingen bij :-)

veeeeertje zei

Ik heb ze nooit bijgehouden, doch heb ik steeds moeite om leuke labels weg te gooien. Geniet nog van je verzameling.

an zei

haha grappig ... ik vind ze vaak ook te mooi om weg te gooien ... gelukkig komt mijn zoontje ze opeisen ... hij hangt ze aan het stuurtje van zijn tractor ... geen idee waarom, ... maar hij vindt dat mooi :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...