Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

* * * LOU-OUTLET * * *

Voor de 4de keer al: LOU-outlet! 
Zie je iets moois, mail me dan op juliepauwels@hotmail.com.


* Klik op de foto's om te vergroten *
!! De doorstreepte items zijn reeds verkocht !!

Kijk zeker ook eens bij de vorige edities (feb12 + sep11 + mei11), hier en daar blijft nog wat moois over!

Gebloemd hemd met lange mouwen van Petit Bateau (18m/81cm).

Oranje bedrand van Bakker made with love. Het bedrandje gaat een half bedje rond.

Witte lycra van Quiksilver (2y).
Het is de eerste zomer dat Lou in zijn blote buik op het strand zit. Daarvoor droeg Lou steeds een marcelletje of deze uv-beschermende lycra's. Ze beschermen goed tegen de zon, maar ook tegen de wind. Ook in het water of zwembad houden ze je uk iets warmer!

Blauwe lycra van Animal (het ticket zegt 3-4 yrs, maar het tailleert heel klein, Lou droeg deze vanaf zijn 18 maanden tot aan 2 jaar).

Zwart-witte schoentjes van Pépé, maatje 22. 
Ze werden afgelopen winter gedragen en zijn ietwat versleten op de topjes, maar ik zou ze Lou zeker nog laten dragen mochten ze niet te klein zijn. 

Donkergrijs setje van wantjes en sjaaltje van Kik-kid (kleinste maatje, de wantjes zijn zonder duimpje).

Lodger 'Wrapper original' met blauw/bruin patroon.

Lodger 'Wrapper Newborn Cloud' met grijs/witte print.

Lange jeansbroek van Bellerose (label zegt 3 jaar maar voor Lou was hij al te klein toen hij 2 was, dus kleine maat + amper gedragen)

Bruine leren sandaaltjes van Pomme d'Api (maatje 20).

Bruine leren 'eerste stappertjes' van Zecchino d'Oro (maatje 20).

Hippe groen met paarse sneakers van Trumpette (size 3, zooltje 11cm, 6 maand). Zo goed als nieuw! 

Zoals gewoonlijk nog enkele foto's van de kleertjes aan :)

6 opmerkingen:

Truus zei

Oh hoi! Die grijze lodger wrpper, is dat er eentje in katoen? EN hoeveel vraag je hier nog voor? MErci!

mamavanvijf zei

Chapeau dat gij dat zo flink doet :-) Ik ben daar veel te lui voor. Bij mij gaat alles in dozen en die smijt ik ooit eens bij mijn zus binnen als zij aan kindjes begint :-). Ik kan spijtig genoeg niets gebruiken. Succes!

Renato zei

Je presentatie is zoals gewoo,lijk weeral de max!
Papie!

Ilona zei

Hela, de bedbunker van Bakker is al reeds verkocht? :(
Ik kan zoiets maar moeilijk vinden, enorm schattig!
Wie weet nog tips?

Juliette zei

Hoi Ilona, bij Petit Pan hebben ze prachtige bedrandjes: http://www.petitpan.com/26-bebe Groetjes!

Ilona zei

Ah wat bedankt voor je tip erg fijn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...