Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Martha clutch

Good old Martha Stewart. Ik kan zo genieten van haar show wanneer ze uitlegt hoe je in een handomdraai originele Halloween-versiering maakt of hoe je je badhanddoeken het mooist opplooit :) En zo op en top amerikaans, love it! Via Pinterest herontdekte ik haar website met oneindig veel diy-ideetjes, waaronder deze.

Via de link kan je de clutch-print downloaden (alsook nog 2 andere prints), daarna gewoon afdrukken op t-shirt transfer papier en strijken op een maat gemaakte ritstas. Ik koos voor een crèmekleurig stevig katoentje, verstevigd met vlieseline. Alleen jammer dat mijn voering wat doorkomt (zwarte polkadot). Maar verder wel leuk (en snel) resultaat!

5 opmerkingen:

Lotte zei

Mooi! Ik zal nooit de aflevering vergeten waarbij ze baby's voor halloween verkleedde in kalkoenen, kreeften en andere plateaus om op tafel te leggen...

Guy en Dina zei

Amai zo sjiek & very you!

Poesie Oh Hi! zei

Geweldig! Heel erg leuk :)

Petits Pirates zei

Tof!!! Die andere sjablonen vind ik ook super.

Vero zei

oooh wauw super gedaan!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...