Pagina's

maandag 20 augustus 2012

Pukkelpop

Wisten jullie dat Vlaanderen + Brussel de meeste festivals per inwoner telt ter wereld? Om Vlaanderen op de internationale kaart te zetten bedachten mijn collega's van de marketing een heuse campagne onder de naam "Flanders is a festival". Toerisme Vlaanderen organiseerde o.a. de grootste blogreis ter wereld door 100 bloggers van over de hele wereld uit te nodigen voor een van Vlaanderens 280 festivals. Benieuwd naar de reacties van deze bloggers over hun verblijf in Vlaanderen? Check dan de Pinterest pagina :)


Zelf was het al van 2002 geleden dat ik met tent en slaapzak richting Kiewit trok. Teken dat ik al wat ouder wordt, of nee, ik steek het op mijn afkeer van kamperen ;) 10 jaar later bleek er op kantoor plots een ticket over te zijn voor een dagje Pukkelpop en het geluk was aan mijn kant want ik mocht gaan :) 

U hoorde het misschien al, door de droogte was het een erg stoffige editie. Maar het heeft iets, zo ongegeneerd vuil mogen zijn.

Er bleek de afgelopen 10 jaar ook wat evolutie in de catering geweest te zijn. 


Met 2 (eentje zit tussen de schildpadden aan de andere kant van de wereld, mis je!) van mijn oudste vriendinnen (onze vriendschap, niet de leeftijd) genoot ik onder meer van Snoop Dogg, Santigold, Of Monsters And Men en Tinie Tempah. 

Did you know Flanders is the ultimate festival destination with more than 280 festivals, 13 500 km² of festival ground and the most original sceneries? Over 100 bloggers were invited to experience "Flanders is a festival". You can find all their stories here

5 opmerkingen:

lielebeesje zei

Netjes een mooi verslagje geschreven, de baas zal blij zijn. ;-)

Juliette zei

Lol :) Voor wat hoort wat hé.

mijnmamaheetzoet zei

Ook ik ging dit jaar na lange tijd weer eens naar pukkelpop. Een festival in het zonnetje. Zalig!

Guy en Dina zei

En ondanks de droogte bleven uw sjieke slippers sjiek?!

Elise zei

Ik mis jullie ook!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...