Pagina's

donderdag 5 april 2012

Ellis Gourmet Burger

Af en toe werk ik in Brussel en al zou ik niet dagelijks naar de hoofdstad willen pendelen, zo om de paar weken naar Brussel treinen vind ik heerlijk! Afgelopen dinsdag nam ik een half dagje verlof om nog wat te gaan lente-shoppen met mijn mama, maar helaas zoals meestal bij 'gepland shoppen' keerde ik terug met een magere buit. Een groter succes was de lunch bij Ellis Gourmet Burger

Ik las er vroeger al eens een recensie over in een magazine en onlangs nam ook Petite Passport het op als to-do adresje in Brussel, dus werd ik wel heel benieuwd naar die hamburger ! Ellis Gourmet Burger noemt zichzelf een 'luxehamburgertent' en dat is niet gelogen :) Eerst en vooral is er de leuke ligging op de Place Sainte Catherine, een bruisend plein langs de hippe Rue Dansaert. Het interieur is gezellig maar wij kozen voor een plekje in de zon op het terras! Ook niet onbelangrijk is de bediening, die is vriendelijk en snel. 

Ik bestelde de Ellis Special Bacon Burger en een portie frietjes (ruim voldoende voor 2!). Mama bestelde de Chicken Burger en een mixed slaatje. Beide waren we het eens dat dit niet te vergelijken valt met eender welke burger ooit. Een sappige burger tussen een heerlijk broodje met krokant gebakken spekjes, gesmolten cheddar, verse tomaat en sla. Ook de frietjes en het slaatje waren echt lekker. En bovendien heb je geen groot budget nodig om hier te komen lunchen. 

6 opmerkingen:

mijnmamaheetzoet zei

Ik ging vrijdag en probeerde de chicken. Ok die was heerlijk. Inderdaad leuk adresje.

Juliette zei

Wat een toeval :)

.tonBouton. zei

Ik ben er enkele weken geleden ook toevallig beland na het werk, het werd de lamsburger, heerlijk.
In Amsterdam kom je zo van die hamburger'tenten' overal tegen, bij ons echt nog een gat in de markt.

Renato zei

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn! Mag ik de volgende keer mee!!

Papie Cook!!!

Nienke zei

Ohhh, fantastisch !!!
Ziet er zoooo lekker uit!

Nienemie zei

Ziet er geweldig uit. Nu heb ik ook zin in een burgerrrrrrr!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...