Pagina's

zondag 15 april 2012

Petit Bateau + Tsumori Chisato

Ik heb een zwak voor marinières =  een gestreepte t-shirt met boothals en lange mouwen. Past overal bij, onder een blazertje, met all stars, helemaal mijn stijl :) Streepjes vind je in elke winkel, maar de 'echte' marinière koop je bij Petit Bateau.

Petit Bateau werkte al vaak samen met andere ontwerpers om hun klassieke modelletjes wat kleur en originaliteit te geven (zie o.a. hier) en dit voorjaar komt er een 2de samenwerking met de Japanse ontwerpster Tsumori Chisato (jarenlang Issey Miyake-ontwerpster!). Ze nam opnieuw de marinières onder handen en creëerde enkele prachtige zomerse modelletjes. Vanaf 5 juni te koop!


2 opmerkingen:

Truus zei

joepie! Hier gaat ook mijn hartje sneller van slaan!

My lovely life zei

Awel, ik moet zeggen dat ik met dit kwakkelweer héél vaak grijp naar mijn blauw/witstreepje met jeans en converse en....een blazertje...grappig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...