Pagina's

zondag 15 april 2012

Space invader

Dankzij Lou zijn lange middagdut (wat zal ik die binnenkort missen!) had ik nog wat tijd over om een t-shirtje te flocken.

Ik tekende een 'space invader' over van het Kyla May stofje (Timeless Treasures) en flockte die op een t-shirtje met korte mouwen.

'Ook voor Oscar?' vroeg Lou, die het wel heel jammer vond dat dat zachte girafje niet voor hem was.
Voor Lou dus.
Eén vierkantje verschoof wat tijdens het strijken, *gevloek*, maar het kan er nog mee door, toch? 

Stoere t-shirt dus stoere pose. 
Mooi toch hoe dat peuter-buikje spant in zo'n stretch t-shirtje :)

9 opmerkingen:

Jozefien zei

Fijn plan om zo'n invader uit te vergroten, het effect is echt super!

mijnmamaheetzoet zei

Leuk. En dat peuterbuikje is inderdaad schattig

Guy en Dina zei

Ge-wel-dig! Ik heb hier ook nog zo een spannerke rondlopen in meisjesvorm...toch super dat ze nog zo fier zijn op hun bolle buik en mama's knappe geflockte T!

Oon zei

Zalige foto van Lou!
En een heel knap shirtje.

Luiza Ioana Photography zei

Stoer!!!!

Renato zei

Wij hebben toch een fantastische kleinzoon hé!!!

JoChapeau zei

Beeldig !

Ruth zei

Super stoer! En mooi gedaan!

Cornelia Leeuwenhart zei

Leuk idee!
Dat verschoven vierkantje had ik niet gezien hoor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...